EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de tehnician la echipamente de imagine și sunet

Anunţ privind ocuparea postului de tehnician la echipamente de imagine și sunet

Data concursului: 25 februarie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, etj. l, sala 179

        Comisia de concurs:

  • Licz Anton – Preşedinte,
  • Szabo Robert – Membru,
  • Manda Vasile – Membru,
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

       Comisia de contestaţie:

  • Petcu Vlad – Președinte,
  • Manea Radu – Membru,
  • Muntean Anca – Membru,
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

       Membru supleant comisie de concurs:

  • Pele Cristian

        Membru supleant secretar comisie:

  • Popescu Carmen, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  •  
Detalii suplimentare

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecţia dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – ora 10:00;
  3. interviul – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Tipuri de microfoane

https://drive.google.com/file/d/1fj4Rv6nd32qYpZnKj_iSD5tkW1gj-nmm/view?usp=sharing

  • Tipuri de microfoane și caracteristici polare ale acestora

https://blog.zeedoshop.ro/tutoriale/tipuri-de-microfoane-si-caracteristici-polare-ale-acestora/

  • Totul despre microfoane – Ghid complet

https://blog.zeedoshop.ro/tutoriale/microfoane-explicate-ghid-complet/

  • Mixerul audio

https://drive.google.com/file/d/1tObYokc6vOWY42tIS479gVMnc4W9HUp1/view?usp=sharing

  • Compresoarele și limitatoarele audio

https://drive.google.com/file/d/106dP2UUQupmlpv3_lAOSmYvBrYmGA1yJ/view?usp=sharing

  • Amplificatoare de audiofrecvență

https://drive.google.com/file/d/1s7xnQYIyaRGcFjH1LNAZHFtdxMzmGlX2/view?usp=sharing

  • Difuzoare

https://drive.google.com/file/d/1R6nVizdWbR7BSKnpvHJWgRRksnl93ODj/view?usp=sharing

  • Echipamente de achiziție a imaginilor

https://drive.google.com/file/d/1cQZCEUoF0IyTmANgoJwBjNiktc1l7MP8/view?usp=sharing

  • Camera de televiziune color

https://drive.google.com/file/d/1DOWOWgrwb-C8CkLZGzZ4iXCmCPUZbczw/view?usp=sharing

  • Capturi de semnale video și prelucrări de imagine

https://drive.google.com/file/d/1tIKPpTuOCUlLitze-92-dwrQwIMtjYTP/view?usp=sharing

  • Tehnici de compresie și editare video

https://drive.google.com/file/d/1sjpBoABscNd4VYML4nGVGlRdnAf6pC_S/view?usp=sharing

  • Tehnologii utilizate in videoproiectie

https://drive.google.com/file/d/1oFY63f6xpOs9VJF3WYWNl1xHNQpXULMo/view?usp=sharing

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 17.02.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de tehnician la echipamentele de imagine și sunet din cadrul Serviciului IT&C:

  • Postul de tehnician este subordonat șefului de birou;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire; durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare al postului: minimum 2953 – maximum 3971 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

Condiţii generale de participare la concurs şi condiţii specifice necesare pentru ocuparea postului:

Condiții generale :

  • are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice :

  • Studii medii;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
  • Constituie avantaj : Studii medii în domeniul tehnic informatică, electronică sau electrotehnică;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență ;
  • Cunoștințe de nivel mediu privind utilizarea și întreținerea (calculatorului, echipamentelor) : Sistemelor de operare Windows, Office, sistemelor de sonorizare, sistemelor de videoproiecție, sistemelor de transimisie live
  • Certificări în domeniu : Constituie avantaj Certificări obținute ca tehnician în domeniul Electronică sau Electrotehnică, respectiv deținerea de Certificat de Competențe Digitale, emise și recunoscute de Ministerul Educației Naționale
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte).
  • Alte cerințe specifice:

- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;

- spirit de inițiativă ;

- persoană responsabilă și organizată ;

- abilități de comunicare ;

- abilități de lucru în echipă.

 

Responsabilitățile și atribuțiile principale specifice postului ce se va scoate la concurs sunt cele din fişa postului, după cum urmează:

  • Răspunde de punerea în practică a deciziilor luate de conducerea universităţii pe domeniul de activitate al Serviciului IT&C;
  • Acordă asistență tehnică de specialitate la manifestările din Aula-Magna și amfiteatre;
  • Fotografiază evenimentele desfășurate în cadrul manifestărilor din Aula-Magna și amfiteatre;
  • Asigură suport tehnic și monitorizează funcționarea audio-video a conferințelor organizate în Aula Magna sau în alte locații U.V.T.;
  • Colaborează cu echipa la realizarea unor task-uri comune sau contribuie cu idei la realizarea task-urilor lor;
  • La cerere, asigură filmarea evenimentelor importante, desfășurate în amfiteatrul Aula Magna U.V.T.;
  • La cerere, asigură transmisiile în direct (live streaming) pe internet, a evenimentelor importante, desfășurate în amfiteatrul Aula Magna U.V.T.
  • Verifică periodic funcționarea echipamentelor de sonorizare, de videoproiecție, de transmisie live, de votare și de traducere simultană;
  • Asigură încărcarea tuturor acumulatorilor de la microfoane, terminale de votare, terminale de traducere simultană etc., înainte de evenimentele/activitățile din amfiteatre;
  • Propune spre elaborare șefului de birou căruia îi este subordonat, propuneri de Note de Constatare în vederea reparațiilor echipamentelor/sistemelor audio-video defecte;
  • Ține evidența activităților zilnice și întocmește raportul zilnic/săptămânal de activitate trimițându-l spre centralizare către șeful de birou din cadrul serviciului;
  • Pregătește și răspunde de predarea la arhivă a filmărilor;
  • Asigură o gestionare corespunzătoare a bazei materiale din dotare;
  • Semnalează și remediază apariția unor eventuale defecțiuni tehnice înainte și pe parcursul evenimentelor din amfiteatre;
  • Asigură întreținerea echipamentelor prin înlăturarea tuturor defecțiunilor;
  • Urmărește exemple de bună practică în ceea ce privește domeniul său de activitate și propune potențiale căi de dezvoltare;
  • Respectă deadlineurile și angajamentele pe care și le ia;
  • Are obligaţia să cunoască şi să aplice legislaţia care reglementează activitatea sa;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail.

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.