15
Mai

Crosul FEAA 50


Cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființare, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara organizează prima ediție a Crosului FEAA. Competiția va avea loc în data de 15 mai 2017, derulându-se pe un traseu de 3 km, între sediul Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor de pe str. Pestalozzi și sediul Universității de Vest din Timișoara de pe bvd. Vasile Pârvan. Participarea este deschisă publicului larg. Sunt așteptați la competiție toți studenții și profesorii din cadrul Universității de Vest din Timișoara.
Înscrierea se efectuează online, folosind următorul formular: https://goo.gl/forms/ZSH7SLnvQirNY5mA3 Informații suplimentare sunt disponibile pe pagina web a FEAA: https://feaa.uvt.ro/ro/studenti/avizier-general/cros- feaa-15- mai-2017.html sau pe facebook: https://www.facebook.com/events/426328904373606/

1. Informații generale
În societatea actuală, performanțele profesionale par să impună tot mai mult sedentarismul și, în general, stiluri de viață nesănătoase. Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor urmărește o formare cât mai completă a specialiștilor în domeniul economic, propunându-le includerea sportului în programul lor cotidian. Crosul FEAA se adresează elevilor, studenților, profesorilor, dar și întregii comunități locale, constituindu-se într-un îndemn către mișcare.

2. Traseu și program
Cursa se desfășoară pe o distanță totală de 3 km, cu plecarea și sosirea în fața clădirii Facultatății de Economie și de Administrare a Afacerilor de pe str. Pestalozzi, nr. 16.



Program eveniment (15 mai 2017):

• 09:00 – 11:30 – Ridicarea kit-urilor de concurs
• 11:30 – 11:45 – Ședință tehnică
• 11:45 – 11:55 – Încălzire;
• 12:00 – START;
• 12:45 – Festivitatea de premiere.

Termen limită de parcurgere a traseului: 35 de minute.

3. Participanții la competiție
Pot participa la competiție persoane care la data desfășurării evenimentului au împlinit vârsta de 15 ani. Fiecare participant major semnează o declarație pe proprie răspundere prin care confirmă că este apt din punct de vedere medical pentru a concura în competiție. Declarația va fi depusă în ziua competiției, cu ocazia preluării kit-ului de participare. Aceasta poate fi listată de pe pagina competiției, sau poate fi solicitată organizatorilor. Participanții minori vor depune o declarație din partea unui părinte prin care se confirmă acordul de a concura în competiție.

4. Înscrierea în competiție
Înscrierea în competiție se efectuează online, folosind următorul formular: https://goo.gl/forms/ZSH7SLnvQirNY5mA3 Înscrierile pot fi efectuate și în ziua competiției, la standul echipei de organizare. Nu se percep taxe de participare.

5. Kit-ul de concurs
Înmânarea kit – urilor de concurs va avea loc în ziua competiției, în intervalul 09:00 – 11:30. Pentru ridicarea kit – ului, fiecare concurent va prezenta un act de identitate și va preda organizatorilor declarația pe proprie răspundere sau declarația din partea unui părinte.

Conținutul kit – ului de concurs:
• Tricou;
• Număr de concurs;
• Cip de cronometrare.

6. Echipament
Participanții vor utiliza echipament adecvat pentru alergare. În timpul cursei, purtarea tricourilor, a numerelor de concurs și a cip – urilor de cronometrare este obligatorie.

7. Cronometrarea și elaborarea clasamentului
Cronometrarea va fi realizată cu ajutorul unei companii specializate. În acest sens, alergătorii vor purta pe tot parcursul cursei un cip de cronometrare, lipit pe numărul de concurs. După finalizarea cursei, participanții vor avea acces la clasament și la timpii realizați. Clasamentul va fi realizat pe categorii de participanți:

• Elevi;
• Studenți (inclusiv masteranzi sau doctoranzi);
• Profesori;
• General.

8. Premierea
Vor fi acordate premii primilor 3 concurenți care trec linia de sosire (separat pentru masculin și feminin). Toți alergătorii care vor finaliza cursa vor primi diplome de participare și medalii.

9. Detalii organizatorice
Participanții vor avea acces la vestiare special amenajate în incinta Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor. La punctul de start / sosire va fi amenajat un stand de hidratare. Circulația rutieră va fi sistată pe traseul de concurs în perioada de derulare a cursei, urmând a fi reluată la expirarea termenului limită indicat în secțiunea 2. Prin înscrierea în competiție, participanții își exprimă acordul cu privire la utilizarea de către organizatori a fotografiilor efectuate în scopul promovării evenimentului.

Dept. de Sisteme Informatice şi Comunicaţii Digitale | Tur virtual | Sitemap
UVT © 2017. Toate drepturile rezervate.
Blvd. V. Parvan 4, Timisoara 300223, Timis, Romania
Tel: +40-(0)256-592111    Fax: +40-(0)256-592310
Email: secretariat@e-uvt.ro