Proiecte
- Academic genres at the crosssroads of traditition and internationalization: Corpus-based interlanguage research on genre use in student writing at Romania universities – ROGER, PROMYS, 2017-2022
- Conducând prin „iad” pentru a ajunge la serviciu? Explorarea interfaței muncă-șofat prin intermediul agresivității transferate – Exp.W-D.Int, PN III-TE, 2020-2022
- Contributions to codimension k bifurcations in dynamical systems theory – Dynamics, H2020-MSCA, 2018-2023
- COproductioN with NaturE for City Transitioning, INovation and Governance – CONNECTING Nature, H2020-SCC, 2017-2022
- Cum devine cerul albastru cenușiu? Examinarea sensibilității persoanelor cu neuroticism pentru procesarea stimulilor negativi în învățarea afectivă – AFFLEARN, PN III-PCE, 2021-2023
- Difuzia socio-spațială și impactul regional al ONG-urilor în Capitalele Europene ale Culturii 2021 (CC2021) Timișoara și Novi Sad, PN III-PD, 2020-2022
- Evaluarea efectelor asupra mediului înconjurător ale fungicidelor triazolice care sunt aprobate pentru utilizarea în Uniunea Europeană pentru protecția cerealelor – TRIAZOLE, PN III-PD, 2020-2022
- Experiența incertitudinii ca element facilitator în actualizarea informațiilor. O investigație folosind situații morale – MORUNIM, PN III-PD, 2021-2022
- Geometria și dinamica vorticității singulare în fluidul ideal – GADVIF, PN III-PCE, 2021-2023
- Învățarea la persoanele vulnerabile emoțional – LEARNVUL, PN III-P3-3.6, 2021-2023
- Learning in emotionally vulnerable people – LEARNVUL, H2020-Tweening, 2020-2023
- Nanobiostructuri inovatoare bazate pe nanoparticule ferimagnetice bioconjugate cu ciclodextrine pentru creșterea eficacității și reducerea toxicității în terapia cancerului prin hipertermie superparamagnetică – BIO-SPION, PN III, PED, 2020-2022
- Problematica masurarii performantei sectorului public in tarile Europene – PERFORMEU, PN III-PD, 2020-2022
- Racul bihorean: de la necunoscut, spre măsuri moderne de conservare a speciei – IdleCC, PN III-PCE, 2021-2023
- Rock glacier kinematics in the Carpathians (Romania) – PERMAFROST, ESA, 2018-2022
- Scriere academică specifică disciplinei în limbile română și engleză: modele de analiză contrastivă bazate pe corpusuri lingvistice – DACRE, PNIII-PCE, 2021-2022
- Sistem de prognoză a puterii fotovoltaice bazat pe monitorizarea dinamică a imaginii cerului pentru controlul rețelelor inteligente – ASIFOR, PN III-PED, 2021-2022
- Succes prin utilizarea punctelor forte. Valorificarea comportamentelor proactive pentru creșterea stării de bine și a performanței angajaților – MEGSIS, PN III-PCE, 2021-2023
- The response of climate-sensitive environments to global warming, sea-level rise and increasing extremes: The Carpathians and Danube Delta – ClimaLand, NO 2014-2021, 2020-2023
- The social inclusion of LGBT people. Public attitudes and evidence-based interventions to increase their quality of life, RO-NO 2014-2021, 2020-2023
- Un cadru digital pentru bonitarea terenurilor agricole, PN III-PD, 2020-2022
- Contributions to codimension k bifurcations in dynamical systems theory – Dynamics, H2020-MSCA, 2018-2023
- Cum devine cerul albastru cenușiu? Examinarea sensibilității persoanelor cu neuroticism pentru procesarea stimulilor negativi în învățarea afectivă – AFFLEARN, PN III-PCE, 2021-2023
- Geometria și dinamica vorticității singulare în fluidul ideal – GADVIF, PN III-PCE, 2021-2023
- Învățarea la persoanele vulnerabile emoțional – LEARNVUL, PN III-P3-3.6, 2021-2023
- Learning in emotionally vulnerable people – LEARNVUL, H2020-Tweening, 2020-2023
- Racul bihorean: de la necunoscut, spre măsuri moderne de conservare a speciei – IdleCC, PN III-PCE, 2021-2023
- Succes prin utilizarea punctelor forte. Valorificarea comportamentelor proactive pentru creșterea stării de bine și a performanței angajaților – MEGSIS, PN III-PCE, 2021-2023
- The response of climate-sensitive environments to global warming, sea-level rise and increasing extremes: The Carpathians and Danube Delta – ClimaLand, NO 2014-2021, 2020-2023
- The social inclusion of LGBT people. Public attitudes and evidence-based interventions to increase their quality of life, RO-NO 2014-2021, 2020-2023
- Experimentul ATLAS de la LHC – ATLAS, PN III-CERN-RO, 2018-2023
- Transparent application deployment in a secure, accelerated and cognitive cloud continuum – SERRANO, H2020-RIA, 2021-2023
- Modul software de clasificare a asteroizilor din imagini satelitare utilizând învățare automată – CERES, PN III-PED, 2020-2023
- Deep Learning folosind fuziunea datelor geospațiale – FUSE4DL, PN III-PED, 2020-2023
- Colecție digitală a patrimoniului alimentar românesc și transfer spre societate – FOODie, PN III-PED, 2020-2023
- Procesarea Distribuită a Fluxurilor de Date în Sisteme Fog și Edge via Calcul cu Trans-Precizie – DIPET, PN III-H2020-ERANET-CHIST-ERA-3, 2020-2023
- Un model de mecanisme de autoreglare pe termen scurt în cadrul educațional – SMAPH, PN III-PED, 2021-2023
- Adaptivitate în calculul continuu de la Cloud la Edge – COCO, PN III-PED, 2021-2023
- Research for UNITA – Re-UNITA, 2021-2024
- Development of a Support System for Improved Resilience and Sustainable Urban areas to cope with Climate Change and Extreme Events based on GEOSS and Advanced Modelling Tools – HARMONIA, 2021-2024
- Modele cinetice pentru plasma quarc-gluon – KQGP, PN III-TE, 2022-2024
- O simbioză între verificarea satisfiabilității, rețele neuronale pe grafturi și calculul simbolic – SAGE, PN III-TE, 2022-2024
- Transliterația automată a textelor din secolul 19 scrise în alfabetul românesc de tranziție în alfabetul latin folosind învățarea automată, ROTLA, PN III-PED, 2022-2024
- Microrețea hibridă cu surse regenerabile de energie și cost de operare optimizat, ce integrează metode de management energetic bazate pe predicția puterii solare – HELIoS, PN III-PED, 2022-2024
- Studiul curgerilor gazelor dense folosind un model cinetic – Enskog, PN III-PED, 2022-2024
- Sinteza și caracterizarea oxizilor prevskite cu entropie înaltă și investigarea efectului lor de proximitate cu cuprații supraconductori – PN III-PED, 2022-2024
- Bringing Real Life into Virtual Classrooms – NO 2014-2021, 2022-2023
- Rock glacier kinematics in the Carpathians (Romania) – ESA, 2023-2024
- Romanian National Quantum Communication Infrastructure – RoNaQCI, H2020-Digital-2021-QCI-01, 2023-2025
- Securing sports education through innovative and inclusive Gender Equality Plans – SUPPORTER, HORIZON-WIDERA-2022-ERA-01-81
Proiecte de cercetare științifică în derulare
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2024
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2023
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2022
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2021
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2020
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2019
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2018
- Proiecte de cercetare în derulare - actualizat în 2017
Proiecte de cercetare științifică finalizate
- Proiecte de cercetare finalizate 2023
- Proiecte de cercetare finalizate 2022
- Proiecte de cercetare finalizate 2021
- Proiecte de cercetare finalizate 2020
- Proiecte de cercetare finalizate 2019
- Proiecte de cercetare finalizate 2018
- Proiecte de cercetare finalizate 2017
- Proiecte de cercetare finalizate 2016
Documente utile
Scutire impozit CDI
Documente proiect
Informații utile
- Cod CAEN principal: 8540 – Învățământ superior universitar
- Cod CAEN cercetare:
- 7210 – Cercetare-dezvoltare în alte științe naturale și inginerie
- 7220 – Cercetare-dezvoltare în ştiinţe sociale şi umaniste
- Cod Brainmap: O-1600-000Y-0280
- PIC Number: 999635150
Resurse informative pentru cercetători
Materialul video explică etapele esențiale ale gestionării granturilor, de la lansarea apelurilor pentru propuneri până la plata finală a grantului. De asemenea, sunt prezentate instrumentele utilizate pe parcursul ciclului de viață al grantului și modul în care acestea funcționează.
În fiecare an, cercetătorii finanțați de Uniunea Europeană produc un număr considerabil de rezultate științifice. Pentru ca acestea să genereze impact real în societate, ele trebuie diseminate și valorificate corespunzător. Acest material video explică importanța diseminării și exploatării rezultatelor.
Această platformă conectează actorii din Europa care doresc să transforme rezultatele cercetării în produse și soluții sustenabile pentru viitor. Aflați mai multe despre acest forum și beneficiile sale aici.
Se poate crește impactul unui proiect prin valorificarea optimă a rezultatelor cercetării. Acest material video este o sesiune informativă gratuită, oferită de EU Science & Innovation, care prezintă metode eficiente pentru valorificarea rezultatelor cercetării.