EȘTI AICI:
Anunț privind scoaterea la concurs a postului de laborant în domeniul fizicii

Anunț privind scoaterea la concurs a postului de laborant în domeniul fizicii

Data concursului: 7 mai, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala F103
  1. Comisia de concurs:
  • Conf.univ.dr.habil. Mihail LUNGU – președinte
  • Lect.univ.dr. Marius ȘTEF – membru
  • Lect.univ.dr. Adrian NECULAE – membru
  • Vanessa DICSO, Departamentul Resurse Umane – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Conf.univ.dr. Nicoleta ȘTEFU – presedinte
  • Prof.univ.dr.habil. Marius PĂULESCU – membru
  • Lect.univ.dr. Doru BĂLTĂȚEANU – membru
  • Vanessa DICSO- secretar comisie
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Conf.univ.dr.habil. Cătălin Nicolae MARIN;
  • Lect.univ.dr. Liliana LIGHEZAN.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Mihaela MELIȘ, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică – 12:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; Cap. II- Secțiunile 1-9, Statutul personalului didactic și de cercetare din învățământul superior;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • M. Lungu, Plasma Physics and applicationsI, Editura Universitatii de Vest Timisoara, 2006.
  • Z. Schlett, I. Jadanentu, I. Cotaescu, Fizica, Cinetica si dinamica plasmei. Lucrari de laborator. Tipografia Unuiversitatii din Timisoara, 1989.
  • I. Ristea et al, Manualul muncitorului electronist, Ed. Teh. Bucuresti, http://filelisting.com/manualul-muncitorului-electronist.djvu;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 27.04.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de laborant din cadrul Facultății de Fizică:

  • Postul de laborant este subordonat decanului facultății;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinate – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 3529 – maximum 4361 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  1. Studii superioare (LICENȚĂ ÎN DOMENIUL FIZICĂ);
  2. Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): minimum 5 ani;
  3. Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului;
  4. Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte);
  5. Alte cerințe specifice:
  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.
  • Pregătirea şi participarea ( la solicitarea cadrului didactic ) la lucrările practice cu studenţii;
  • Asigurarea materialelor demonstrative necesare la cursuri şi lucrări practice aferente disciplinelor;
  • Întreţinerea, verificarea şi luarea de măsuri pentru repararea aparatelor şi ustensilelor de lucru din dotarea laboratoarelor, astfel depanarea aparaturii defecte din dotarea laboratoarelor se execută în cel mai scurt timp posibil, pentru a asigura baza materială necesară procesului didactic şi se face cu resurse materiale existente (şi personale) deseori depăşind timpul orelor din program;
  • Confecţionarea prototipurilor necesare activităţilor didactice: dispozitive, plachete şi scheme pentru lucrările din laboratoarele mai sus menţionate, lucrări mecanice, lucrări electrice, lucrări electronice;
  • Pregătirea materialelor şi asigurarea asistenţei tehnice şi de specialitate pentru elaborarea lucrărilor de licenţă, a dizertaţiilor şi în activitatea de pregătire a doctoranzilor;
  • Acordarea de asistenţă tehnică şi de specialitate la cercetările cu caracter experimental;
  • Întreţinerea aparaturii în stare de funcţionare şi efectuarea demersurilor pentru operaţii de service (unele dintre aceste lucrări fiind de un înalt grad de dificultate, necesită experienţă, cunoştiinţe temeinice şi responsabilitate);
  • Asigură asistenţa tehnică la lucrările de laborator cu studenţii, la laboratoarele mai sus menţionate şi crearea de facilităţi şi condiţii pentru realizarea de proiecţii a unor materiale de prezentare din cadrul cursurilor, în procesul didactic;
  • Îndeplinirea tuturor activităţilor în interesul cercetării stabilite de Directorul de Departament;
  • Gestionează, conform legislaţiei în vigoare, valorile şi bunurile încredinţate, mijloacele fixe, obiectele de inventar şi materialele, efectuarea de transferuri a mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar la nivel de laborator, departament şi efectuează operaţiile de casare, având o evidenţă permanentă a operaţiunilor realizate cu obiectele de inventar;
  • Participarea ca membru în comisiile de inventariere anuală;
  • Participă la toate activităţile realizate în interesul facultăţii (supravegherea unor lucrări de întreţinere, admitere, sesiune de comunicări, etc.) atunci când este solicitat de directorul departamentului sau de decanul facultăţii;
  • Participarea la programe de instruire şi perfecţionare a activităţii şi se preocupă de actualizarea permanentă a cunoştinţelor în cadrul activităţii;
  • Participă la conferinţele organizate de Facultatea de Fizică şi asigură suport (organizatoric) în cadrul manifestărilor ştiinţifice;
  • Urmărește fluxul achiziţiilor de materiale: recepţie materiale, bonuri transfer, bonuri de consum;
  • Răspunde de păstrarea, utilizarea conform normelor a aparaturii date în dotarea locului de muncă;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură păstrarea bunurilor încredințate ca obiect de inventar;
  • Prezentele atribuţii nu sunt limitative, ele putând fi completate în funcţie de necesităţi prin dispoziţia şefilor ierarhici superiori în vederea bunei desfăşurări a activităţii.
  • Nerealizarea corectă a sarcinilor de şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz.
  • Are obligația de a respecta secretul de serviciu;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Asigură păstrarea și arhivarea tuturor documentelor, conform nomenclatorului de arhivare în vigoare;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.