EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de Tehnician la echipamente de înregistrare imagine și sunet

Anunţ privind ocuparea unui post de Tehnician la echipamente de înregistrare imagine și sunet

Data concursului: 4 decembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

 

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – ora 10:00;
  3. Interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

    • Tipuri de microfoane

    https://drive.google.com/file/d/1fj4Rv6nd32qYpZnKj_iSD5tkW1gj-nmm/view?usp=sharing

    • Tipuri de microfoane și caracteristici polare ale acestora

    Tipuri de microfoane si caracteristici polare ale acestora

    • Totul despre microfoane – Ghid complet

    Microfoane explicate – ghid complet

    • Mixerul audio

    https://drive.google.com/file/d/1tObYokc6vOWY42tIS479gVMnc4W9HUp1/view?usp=sharing

    • Compresoarele și limitatoarele audio

    https://drive.google.com/file/d/106dP2UUQupmlpv3_lAOSmYvBrYmGA1yJ/view?usp=sharing

    • Amplificatoare de audiofrecvență

    https://drive.google.com/file/d/1s7xnQYIyaRGcFjH1LNAZHFtdxMzmGlX2/view?usp=sharing

    • Difuzoare

    https://drive.google.com/file/d/1R6nVizdWbR7BSKnpvHJWgRRksnl93ODj/view?usp=sharing

    • Echipamente de achiziție a imaginilor

    https://drive.google.com/file/d/1cQZCEUoF0IyTmANgoJwBjNiktc1l7MP8/view?usp=sharing

    • Camera de televiziune color

    https://drive.google.com/file/d/1DOWOWgrwb-C8CkLZGzZ4iXCmCPUZbczw/view?usp=sharing

    • Capturi de semnale video și prelucrări de imagine

    https://drive.google.com/file/d/1tIKPpTuOCUlLitze-92-dwrQwIMtjYTP/view?usp=sharing

    • Tehnici de compresie și editare video

    https://drive.google.com/file/d/1sjpBoABscNd4VYML4nGVGlRdnAf6pC_S/view?usp=sharing

    • Tehnologii utilizate în videoproiectie

    https://drive.google.com/file/d/1oFY63f6xpOs9VJF3WYWNl1xHNQpXULMo/view?usp=sharing

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 26.11.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de Tehnician la echipamente de înregistrare imagine și sunet, din cadrul Direcției/Serviciului IT&C:

  • Postul de Tehnician la echipamente de înregistrare imagine și sunet este subordonat șefului serviciu;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 5.156 lei;
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii medii;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj ;
  • Constituie avantaj : Studii medii în domeniul tehnic informatică, electronică sau electrotehnică;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență ;
  • Cunoștințe de nivel mediu privind utilizarea și întreținerea (calculatorului, echipamentelor) : Sistemelor de operare Windows, Office, sistemelor de sonorizare, sistemelor de videoproiecție, sistemelor de transimisie live
  • Certificări în domeniu : Constituie avantaj Certificări obținute ca tehnician în domeniul Electronică sau Electrotehnică, respectiv deținerea de Certificat de Competențe Digitale, emise și recunoscute de Ministerul Educației Naționale
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte).
  • Alte cerințe specifice :- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;

    – spirit de inițiativă ;

    – persoană responsabilă și organizată ;

    – abilități de comunicare ;

    – abilități de lucru în echipă.

  • Răspunde de punerea în practică a deciziilor luate de conducerea universităţii pe domeniul de activitate al Serviciului IT&C;
  • Contribuie la extinderea reţelei UVTNet;
  • Sub supravegherea șefului ierarhic, contribuie la extinderea circuitelor de voce-date (inclusiv montarea de dulapuri rack IT, AP-uri wireless, echipamente gateway, camere video etc.).
  • Acordă asistență tehnică de specialitate la manifestările din Aula-Magna și amfiteatre;
  • Fotografiază evenimentele desfășurate în cadrul manifestărilor din Aula-Magna și amfiteatre;
  • Asigură suport tehnic și monitorizează funcționarea audio-video a conferințelor organizate în Aula Magna sau în alte locații U.V.T.;
  • Colaborează cu echipa la realizarea unor task-uri comune sau contribuie cu idei la realizarea task-urilor lor;
  • La cerere, asigură filmarea evenimentelor importante, desfășurate în amfiteatrul Aula Magna U.V.T.;
  • La cerere, asigură transmisiile în direct (live streaming) pe internet, a evenimentelor importante, desfășurate în amfiteatrul Aula Magna U.V.T.
  • Verifică periodic funcționarea echipamentelor de sonorizare, de videoproiecție, de transmisie live, de votare și de traducere simultană;
  • Asigură încărcarea tuturor acumulatorilor de la microfoane, terminale de votare, terminale de traducere simultană etc., înainte de evenimentele/activitățile din amfiteatre;
  • Propune spre elaborare șefului de birou căruia îi este subordonat, propuneri de Note de Constatare în vederea reparațiilor echipamentelor/sistemelor audio-video defecte;
  • Ține evidența activităților zilnice și întocmește raportul zilnic/săptămânal de activitate trimițându-l spre centralizare către șeful de birou din cadrul serviciului;
  • Pregătește și răspunde de predarea la arhivă a filmărilor;
  • Asigură o gestionare corespunzătoare a bazei materiale din dotare;
  • Semnalează și remediază apariția unor eventuale defecțiuni tehnice înainte și pe parcursul evenimentelor din amfiteatre;
  • Asigură întreținerea echipamentelor prin înlăturarea tuturor defecțiunilor;
  • verificarea cablurilor de legătură (VGA și HDMI) între videoproiectoare și calculatoare (în amfiteatre și laboratoare).
  • Are în evidență toate videoproiectoarele montate în amfiteatre, săli de curs, seminar și laborator. Urmărește numărul de ore rămase pentru fiecare videoproiector în parte. Înlocuiește în videoproiectoare, toate lămpile care au durata de funcționare expirate.
  • Urmărește exemple de bună practică în ceea ce privește domeniul său de activitate și propune potențiale căi de dezvoltare.
  • Respectă deadlineurile și angajamentele pe care și le ia.
  • Are obligaţia să cunoască şi să aplice legislaţia care reglementează activitatea sa;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;