Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă – ora 10:00;
- interviu (probă de inteligență) – ora 13:00.
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
- Legea Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul drepturilor și obligațiilor studentului și regulamentul privind activitatea profesională a studenților de la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat din Universitatea de Vest din Timișoara, aprobat prin HS (site UVT);
- Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare ;
- Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în Universitatea de Vest din Timișoara (site UVT);
- Carta Universității de Vest din Timișoara;
- Codul de etică și deontologie profesională al Universității de Vest din Timișoara.
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 29.08.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
- copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae;
- declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.
Informaţii privind postul de secretar institut, din cadrul Secretariat General UVT:
- Postul de secretar institut este subordonat secretarului șef;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut a postului este de 5691 lei.
- Indemnizația de hrană este de 347 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);
- verificarea și scanarea documentelor candidaților la admitere;
- verificarea plății taxelor de înscriere, de confirmare, a taxelor de studiu și a taxelor universitare;
- înmatricularea în anul I a candidaților admiși;
- introducerea planurilor de învățământ în UMS;
- asignarea planurilor de învățământ (discipline obligatorii, opționale, facultative și discipline complementare) în UMS;
- configurarea sesiunilor de examene și a sesiunilor de finalizare de studii (pe promoții) în UMS;
- introducerea membrilor comisiilor de finalizare de studii în UMS;
- înscrierea absolvenților la examenul de finalizare de studii în UMS;
- promovarea studenților în an superior și verificarea locurilor cu taxă și a celor finanțate de la bugetul de stat, studenți străini;
- verificarea înscrierii studenților la disciplinele complementare care formează competențe transversale;
- introducerea în UMS a taxelor pentru recontractarea disciplinelor, reexaminare;
- listarea adeverințelor de licență/masterat;
- listarea borderourilor de licență/master;
- listarea suplimentelor la diplomă;
- elaborarea rapoartelor necesare întocmirii de situații statistice (promovabilitate, abandon etc.);
- întocmirea situației mediilor la sfârșitul semestrului pentru burse;
- listarea Registrului Matricol Electronic;
- introducerea, gestionarea și actualizarea informațiile cu privire la UVT și studenții săi în platformele electronice proprii și naționale:
- University Management System (UMS),
- Registrul Matricol Electronic,
- Registrul Matricol Unic al Universităților din România (RMUR),
- Registrul Educațional Integrat (REI),
- Platforma Națională de Colectare a Datelor Statistice pentru Învățământ Superior (ANS),
- Portalul web pentru preluarea online a datelor statistice eSOP,
alte platforme ale Institutului Național de Statistică (INS),
- alte atribuții solicitate de superiorii ierarhici.