EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Data concursului: 24 martie, 2023
Ora concursului: 09:00
Locația concursului: Strada Johann Heinrich Pestalozzi 16, sala P11

1. Comisia de concurs:

  • Conf. Univ. Dr. Ioana Vădăsan  – Președinte;
  • Prof. Univ. Dr. Grațiela Georgiana Noja – Membru 1;
  • Lect. Univ. Dr. Laura Raisa Miloș – Membru 2;
  • Vanessa Dicso – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Prof. Univ. Dr. Petru Marin Ștefea – Președinte;
  • Prof. Univ. Dr. Nicoleta Sîrghi – Membru 1;
  • Conf. Univ. Dr. Florin Claudiu Boțoc – Membru 2;
  • Vanessa Dicso – Secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Prof. univ.dr. Liliana Eva Donath
  • Prof. univ. dr. Valentin Partenie Munteanu

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Diana David, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  4 etape succesive, după cum urmează:

  1. Selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă - ora 09:00
  3. Proba practică - ora 12:00
  4. Interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Educației Naționale, titlul 3 Învățământul superior, Secțiunea a 5-a Admiterea în programele de studii, Secțiunea a 6-a Examene de finalizare a studiilor, Secțiunea a 7-a Examenele de evaluare pe parcurs a studenților, Secțiunea a 8-a Diplome, Secţiunea a 9-a Credite de studii, Secţiunea a 10-a Studii universitare de licenţă, Secţiunea a 11-a Studii universitare de master;
  • Carta studentului Erasmus+;
  • Metodologie privind eliberarea Scrisorilor de Acceptare și primirea la studii universitare de licență, masterat şi doctorat la Universitatea de Vest din Timișoara a cetățenilor străini din state terțe UE;
  • Metodologie privind transferurile internaţionale la ciclurile de studii universitare de licență sau de masterat, organizate la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Metodologie privind organizarea programelor de studiu cu dublă diplomă la Universitatea de Vest din Timișoara (licență și masterat);
  • Regulament privind organizarea mobilităţilor Erasmus+ Incoming la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Regulament privind organizarea mobilităţilor Erasmus+ Outgoing la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Regulamentul Universităţii de Vest din Timișoara privind recunoaşterea perioadelor de studiu și practică efectuate de către studenţi în cadrul programelor de mobilităţi internaţionale;
  • Proceduri și Regulamente F.E.A.A. şi U.V.T.;
  • Codul drepturilor și obligațiilor studentului și regulamentul privind activitatea profesională a studenților de la ciclurile de studii universitare de licență și de masterat din Universitatea de Vest din Timișoara

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 16.03.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. scrisoare de recomandare;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate, din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Decanului;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3921 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze (la nivel C1 sau C2 conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine); cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel.
    1. Programul Erasmus şi programul SEE:

a.Erasmus si SEE outgoing:

- Organizarea interviurilor de selecţie pentru Erasmus Outgoing (studii şi predare), şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T., cu privire la rezultatele selecţiei;

- Participă la selecția Erasmus;

- Întocmește documentele finale ale selecției;

- Gestionează dosarele candidaților Erasmus;

- Acordarea de sprijin studenţilor Erasmus outgoing, privind procedurile administrative, şi asigurarea relaţiei cu coordonatorii Erasmus pe specializări;

- Acordă asistență studenților Erasmus outgoing în identificarea cursurilor ce pot fi echivalate potrivit planurilor de învățământ ale F.E.A.A. și ale universităților din străinătate și la completarea learning agreement;

- Gestionează evidența Learning Agreement-urilor, a schimbărilor la Learning Agreement pentru studenții Erasmus outgoing;

- Informează studenții Erasmus outgoing cu privire la obligațiile ce le revin;

- Informează studenții F.E.A.A. asupra mobilităților la universități din străinătate;

- Gestionează corespondența în cadrul biroului;

- Formalităţile legate de echivalarea notelor, la întoarcerea din străinătate a studenţilor Erasmus outgoing (întocmirea catalogului de echivalare);

- Organizarea interviurilor de selecţie pentru SEE (studii şi predare), şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T., cu privire la rezultatele selecţiei;

- Acordarea de sprijin studenţilor SEE outgoing, privind procedurile administrative, şi asigurarea relaţiei cu coordonatorii Erasmus pe specializări;

- Formalităţile legate de echivalarea notelor, la întoarcerea din străinătate a studenţilor SEE outgoing (întocmirea catalogului de echivalare).

    b.Erasmus incoming:

- Distribuie materiale studenților Erasmul incoming;

- Organizează întâlniri ale studenților Erasmus.

- Acordă asistență studenților Erasmus incoming în identificarea cursurilor ce pot fi echivalate potrivit planurilor de învățământ ale F.E.A.A. și ale universităților din străinătate și la completarea learning agreement;

- Gestionează evidența disciplinelor alese de studenții Erasmus incoming;

- Informează studenții Erasmus incoming cu privire la obligațiile ce le revin;

- Orientarea studenţilor Erasmus incoming în alegerea cursurilor şi profesorilor;

- Acordarea de sprijin studenţilor Erasmus incoming în schimbarea cursurilor;

- Informarea studenţilor Erasmus incoming cu privire la programarea examenelor şi a restanţelor;

- Informarea cadrelor didactice cu privire la numărul de studenți Erasmus incoming pentru fiecare disciplină predată de aceștia;

- Menține legătura cu Centrul de Gestiune a Școlarității, cu privire la disciplinele alese de studenții Erasmus incoming și cu privire la cadrele didactice care predau respectivele discipline.

    c.Altele:

- Identificarea universităţilor din străinătate care oferă programe de studiu compatibile cu cele ale F.E.A.A.;

- Asigurarea corespondenţei permanente cu universităţile din străinătate;

- Informează coordonatorii departamentali asupra reglementărilor, parteneriatelor și oportunităților de colaborare cu universități din străinătate;

- Gestionează legătura cu Departamentul de Relații Internaționale din cadrul U.V.T.;

- Participă la organizarea procesului de verificare a cunoștințelor de limbă străină a studenților/cadrelor didactice și urmărește respectarea procedurilor de examinare;

- Gestionează corespondența cu studenți/cadre didactice din străinătate;

- Verifică traducerea curriculei/a fișelor de disciplină și concordanța denumirii disciplinelor cu practica internațională;

- Identifică și semnalează decanatului posibile parteneriate cu universități din străinătate;

- La solicitarea coordonatorului instituțional acordă asistență pentru echivalarea notelor studenților outgoing;

- Informează decanatul cu privire la vizita cadrelor didactice din străinătate și organizează programul acestora;

- Suplinire activități specifice de secretariat;

- Elaborarea de rapoarte cu privire la activitatea desfăşurată.

  1. În relaţia cu studenţii străini:

- Analizarea dosarelor de candidatură a potenţialilor studenţi străini şi întocmirea fişelor de evaluare pentru fiecare candidat;

- Păstrarea legăturii cu membrii Comisiei din cadrul Consiliului F.E.A.A. care se ocupă de evaluarea dosarelor candidaţilor străini;

- Centralizarea situaţiei candidaţilor acceptaţi / respinşi, şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T. în acest sens;

- Primirea şi acordarea de asistență la înmatricularea studenţilor străini;

- Acordarea de asistenţă studenţilor străini;

- Păstrarea legăturii cu decanatul F.E.A.A., pentru aspecte legate de studenţii străini;

- Elaborarea unor proceduri de lucru specifice cu studenții străini;

- Păstrarea legăturii cu Departamentul de Relaţii Internaţionale al U.V.T., în special cu personalul care se ocupă de studenţii străini.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.