Departamentul de Relații Internaționale
Adresă: Universitatea de Vest din Timișoara, bd. Vasile Pârvan nr. 4, etajul 1, camera 155B, Timișoara, cod poștal 300223, județul Timiș, România
Adresă de e-mail: international@e-uvt.ro
1. Comisia de concurs:
2. Comisia de contestaţie:
3. Membru supleant comisie concurs:
4. Membru supleant secretar comisie de concurs:
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Diana David
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 16.03.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
– Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.
Informaţii privind postul de referent de specialitate, din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor:
Condiții generale:
Condiții specifice:
a.Erasmus si SEE outgoing:
– Organizarea interviurilor de selecţie pentru Erasmus Outgoing (studii şi predare), şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T., cu privire la rezultatele selecţiei;
– Participă la selecția Erasmus;
– Întocmește documentele finale ale selecției;
– Gestionează dosarele candidaților Erasmus;
– Acordarea de sprijin studenţilor Erasmus outgoing, privind procedurile administrative, şi asigurarea relaţiei cu coordonatorii Erasmus pe specializări;
– Acordă asistență studenților Erasmus outgoing în identificarea cursurilor ce pot fi echivalate potrivit planurilor de învățământ ale F.E.A.A. și ale universităților din străinătate și la completarea learning agreement;
– Gestionează evidența Learning Agreement-urilor, a schimbărilor la Learning Agreement pentru studenții Erasmus outgoing;
– Informează studenții Erasmus outgoing cu privire la obligațiile ce le revin;
– Informează studenții F.E.A.A. asupra mobilităților la universități din străinătate;
– Gestionează corespondența în cadrul biroului;
– Formalităţile legate de echivalarea notelor, la întoarcerea din străinătate a studenţilor Erasmus outgoing (întocmirea catalogului de echivalare);
– Organizarea interviurilor de selecţie pentru SEE (studii şi predare), şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T., cu privire la rezultatele selecţiei;
– Acordarea de sprijin studenţilor SEE outgoing, privind procedurile administrative, şi asigurarea relaţiei cu coordonatorii Erasmus pe specializări;
– Formalităţile legate de echivalarea notelor, la întoarcerea din străinătate a studenţilor SEE outgoing (întocmirea catalogului de echivalare).
– Distribuie materiale studenților Erasmul incoming;
– Organizează întâlniri ale studenților Erasmus.
– Acordă asistență studenților Erasmus incoming în identificarea cursurilor ce pot fi echivalate potrivit planurilor de învățământ ale F.E.A.A. și ale universităților din străinătate și la completarea learning agreement;
– Gestionează evidența disciplinelor alese de studenții Erasmus incoming;
– Informează studenții Erasmus incoming cu privire la obligațiile ce le revin;
– Orientarea studenţilor Erasmus incoming în alegerea cursurilor şi profesorilor;
– Acordarea de sprijin studenţilor Erasmus incoming în schimbarea cursurilor;
– Informarea studenţilor Erasmus incoming cu privire la programarea examenelor şi a restanţelor;
– Informarea cadrelor didactice cu privire la numărul de studenți Erasmus incoming pentru fiecare disciplină predată de aceștia;
– Menține legătura cu Centrul de Gestiune a Școlarității, cu privire la disciplinele alese de studenții Erasmus incoming și cu privire la cadrele didactice care predau respectivele discipline.
– Identificarea universităţilor din străinătate care oferă programe de studiu compatibile cu cele ale F.E.A.A.;
– Asigurarea corespondenţei permanente cu universităţile din străinătate;
– Informează coordonatorii departamentali asupra reglementărilor, parteneriatelor și oportunităților de colaborare cu universități din străinătate;
– Gestionează legătura cu Departamentul de Relații Internaționale din cadrul U.V.T.;
– Participă la organizarea procesului de verificare a cunoștințelor de limbă străină a studenților/cadrelor didactice și urmărește respectarea procedurilor de examinare;
– Gestionează corespondența cu studenți/cadre didactice din străinătate;
– Verifică traducerea curriculei/a fișelor de disciplină și concordanța denumirii disciplinelor cu practica internațională;
– Identifică și semnalează decanatului posibile parteneriate cu universități din străinătate;
– La solicitarea coordonatorului instituțional acordă asistență pentru echivalarea notelor studenților outgoing;
– Informează decanatul cu privire la vizita cadrelor didactice din străinătate și organizează programul acestora;
– Suplinire activități specifice de secretariat;
– Elaborarea de rapoarte cu privire la activitatea desfăşurată.
– Analizarea dosarelor de candidatură a potenţialilor studenţi străini şi întocmirea fişelor de evaluare pentru fiecare candidat;
– Păstrarea legăturii cu membrii Comisiei din cadrul Consiliului F.E.A.A. care se ocupă de evaluarea dosarelor candidaţilor străini;
– Centralizarea situaţiei candidaţilor acceptaţi / respinşi, şi informarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al U.V.T. în acest sens;
– Primirea şi acordarea de asistență la înmatricularea studenţilor străini;
– Acordarea de asistenţă studenţilor străini;
– Păstrarea legăturii cu decanatul F.E.A.A., pentru aspecte legate de studenţii străini;
– Elaborarea unor proceduri de lucru specifice cu studenții străini;
– Păstrarea legăturii cu Departamentul de Relaţii Internaţionale al U.V.T., în special cu personalul care se ocupă de studenţii străini.
UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.
Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.
Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.
Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.