EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate în învățământ

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate în învățământ

Data concursului: 2 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Aldea Bogdan – Președinte
  • Vițonescu Dănuț – Membru
  • Dicso Vanessa- Membru
  • David Diana, Departament Resurse Umane – Secretar

2. Comisia de contestaţie:

  • Enache Cosmin – Președinte
  • Timofte Petronela– Membru
  • Meliș Mihaela – Membru
  • David Diana, Departament Resurse Umane- Secretar

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Tudor Adriana;
  • Popescu Iulian;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. probă scrisă – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

• Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 a securității și sănătății în muncă;
• Hotărârea nr. 1425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
Legii securității şi sănătății în muncă nr. 319/2006;
• Hotărârea de Guvern nr. 1146 din 2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea în
muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă;
• Hotărârea de Guvern nr. 1091 din 16 august 2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru
locul de muncă;
• O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice;
• Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
• Ordinul nr. 163 din 28 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
• Ordinul nr. 712 din 23 iunie 2005 pentru aprobarea Dispozițiilor generale privind instruirea salariaților în
domeniul situațiilor de urgență;
• Ordinul nr. 786 din 2 septembrie 2005 privind modificarea și completarea Ordinului ministrului administrației
și internelor nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispozițiilor generale privind instruirea salariaților în domeniul
situațiilor de urgență;
• Ordin nr. 3946/2001 norme de prevenire și stingere a incendiilor specifice unităților cu profil de învățământ și
educație;
• Legea nr. 481 din 8 noiembrie 2004 privind protecția civilă;
• Legea nr. 53 din 2003 - Codul muncii republicat;
• Hotărârea nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătății lucrătorilor;
• Hotărârea de Guvern nr. 1048 din 2006- Cerințe minime de securitate și sănătate,pentru utilizarea de către
lucrători a echipamentului individual de protecție la locul de muncă;
• Hotărârea nr. 1169/2011 pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind
supravegherea sănătății lucrătorilor.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 25.01.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate învățământ, în cadrul Departamentului Resurse Umane

  •  Postul de referent de specialitate învățământ este subordonat Șefului de birou;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3921 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

• Studii superioare în domenii relevante postului;
• Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
• Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență
• Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului : MsOffice – Excel, Word, PowerPoint, Acces
• Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale
(adrese, rapoarte)

Alte cerințe specifice:

  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.

• asigură îndeplinirea obligaţiilor angajatorului în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (S.S.M), lucrărilor din U.V.T., conform actelor normative în vigoare ( Legea nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, actualizată şi HG nr. 1425/2006 privind Normele metodologice de aplicare a legii nr. 319/2006, actualizată ). Dintre acestea, enumerăm doar
câteva:
• colaborează cu membrii biroului SSM pentru asigurarea securităţii şi protecţia sănătăţii lucrătorilor;
• identifică locurile cu riscuri profesionale şi propune măsuri pentru prevenirea acestora;
• evaluează riscurile pentru securitatea şi sănătatea lucrărilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de muncă, a substanţelor sau preparaţiilor chimice utilizate, şi la angajarea la locurile de muncă;
• stabileşte legăturile necesare cu serviciile specializate, în ceea ce priveşte primul ajutor, serviciul medical de urgenţă, salvarea şi pompierii;
• elaborează rapoarte privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii instituției;
• participă la întocmirea unui plan de prevenire şi de protecţie compus din măsuri tehnice, sanitare, organizatorice, bazat pe evaluarea riscurilor;

• stabileşte pentru lucrători, prin fişa postului, atribuţiile şi răspunderile ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, corespunzător funcţiilor exercitate.
• verifică cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi de protecţie stabilit, precum şi a prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
• asigură informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă, precum şi asupra măsurilor de prevenire şi de protecţie necesare;
• veghează să fie angajate numai persoane care, în urma examenului medical şi, după caz, a testării psihologice a aptitudinilor, corespund sarcinii de muncă pe care urmează să o execute şi să asigure controlul medical periodic, şi după caz, controlul psihologic periodic, ulterior angajării;
• prezintă documentele şi dă relaţiile solicitate de inspectorii de muncă în timpul controlului sau al efectuării cercetării evenimentelor;
• solicită conducerii unităţii, realizarea măsurilor dispuse de inspectorii de muncă cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
• participă alături de inspectorii de muncă, la efectuarea controlului sau la cercetarea evenimentelor;
• solicită conducerii unităţii, asigurarea echipamentelor de muncă necesare pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor;
• solicită conducerii unităţii, asigurarea echipamentului individual de protecţie;
• solicită conducerii unităţii, asigurarea în mod obligatoriu şi gratuit a materialelor igienico-sanitare la locurile de muncă ce impun asigurarea acestora;
• solicită conducerii unităţii, măsurile prin care se asigură supravegherea corespunzătoare a sănătăţii tuturor lucrătorilor, la intervale regulate prin medicii de medicină a muncii;
• asigură însuşirea şi respectarea de către lucrătorii universităţii a instrucţiunilor de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
• aduce la cunoştinţa conducerii în cel mai scurt timp posibil accidentele de muncă petrecute în obiectivele UNIVERSITATEA DE VEST DIN TIMIȘOARA Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, 300223 Timişoara, România Tel: +40-(0)256-592.159 Email: resurseumane@e-uvt.ro universităţii, cauzele, efectele, numărul de accidentaţi şi măsurile luate ce se impun a fi luate pentru
eliminarea urmărilor accidentului şi eliminarea lor pe viitor;
• elaborează cu angajatorul şi/sau cu angajaţii cu atribuţii specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, pentru a da angajatorului posibilitatea să asigure toate condiţiile de muncă corespunzătoare la locurile de muncă;
• participă la cercetarea tuturor evenimentelor sau accidentelor de muncă care au loc în universitate;
• asigură supravegherea medicală şi de prim ajutor a angajaţilor împreună cu medicul de medicina muncii;
• supravegherea sănătăţii lucrătorilor, care este asigurată prin medicii de medicină a muncii;
• răspunde de prelucrarea periodică a legislaţiei în vigoare şi aduce la cunoştinţa salariaţilor modificările legislative apărute în domeniu;
• întocmeşte la timp situaţiile şi rapoartele solicitate;
• realizează evaluări a riscurilor pentru securitatea şi sănătatea angajaţilor;
• asigură informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă asupra riscurilor la care aceştia sunt expuşi precum şi măsurile de prevenire şi protecţie necesare;
• propune asigurarea echipamentelor de protecţie şi materialele igienico-sanitare angajaţilor în conformitate cu normativele de specialitate;
• îndeplineşte orice alte atribuții date de conducerea universităţii.
• constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;

• pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
• constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
• se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare;
• asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
• constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
• se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.
• constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail.

 

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.