EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea unui post de referent de specialitate

Data concursului: 11 septembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • Laurentiu Georgescu – Președinte;
  • Mircea Mihai Rob – Membru 1;
  • Mihaela Diana Raciu – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Vlad Petcu – Președinte;
  • Monica Brihan – Membru 1;
  • Nadia Topai – Membru 2;
  • David Diana – Secretar comisie.

3. Membri supleanți comisie concurs:

  • Simona Florea;
  • Perisida Lates;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Direcția Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – 10:00;
  3. Proba practică – ora 13:00;
  4. Interviu (test de inteligență) – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu actualizare;
  • Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile și completările ulterioare;
  • HG nr. 343/2017 pentru modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii și instalaţii aferente acestora;
  • Legea nr. 50 din 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 839 din 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice cu modificarile și completările ulterioare;
  • Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată cu modificarile și completările ulterioare;
  • Hotărârea nr. 1364/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 03.09.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate, din cadrul Direcția Evidență patrimoniu, achiziții și monitorizare investiții:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat directorului direcției;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5691 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • studii superioare finalizate;
  • cunoştinţe - calculator: Microsoft Office și Google Drive;
  • MsOffice – Excel, Word, PowerPoint, Acces;
  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • să proceseze documentele primite referitoare la declanșarea activităților specifice evidenței patrimoniului și tehnice desprinse din activitatea curentă a U.V.T., în conformitate cu documentele de susținere, elaborate în fiecare perioadă și furnizate de persoanele cu responsabilități și/sau departamentele funcționale sau depistate;
  • să organizeze și să conducă evidența referitoare la patrimoniul universității și să opereze în mod corespunzător platformele informatice agreate;
  • să ințieze și să urmărească realizarea demersurilor pentru clarificarea situațiilor juridice a imobilelor din evidența/folosința/administrarea/proprietatea universității;
  • să elaboreze și să transmită toate situațiile statistice și raportările cu privire la patrimoniul universității;
  • să urmărească transmiterea situațiilor/raportărilor privind patrimoniul către minister sau alte organe centrale sau locale abilitate;
  • să facă propuneri conducerii departamentului și a universității pentru soluționarea situațiilor patrimoniale existente sau apărute în legătură cu universitatea;
  • să propună măsuri de îmbunătățire a sistemului de gestiune a patrimoniului UVT, de automatizare și modernizare a acestuia;
  • să întocmească documentațiile necesare, după caz, prinvid patrimoniul universității în vederea realizării acțiunilor propuse;
  • se obligă să răspundă pentru documentele generate, acțiunile întreprinse, soluțiile date, conținutul raportărilor privind patrimoniul universității;
  • să verifice încadrarea pe coduri CPV și/sau în listele de investiții aprobate, a solicitărilor primite privind achizițiile de produse, lucrări, servicii corespunzător documentelor de susținere elaborate în fiecare perioadă și furnizate de persoanele cu responsabilități și/sau departamentele funcționale și/sau colaboratori;
  • să întocmească caiete de sarcini ca documente obligatorii în cadrul procedurii/modalității de achiziție publică;
  • să întocmească și să proceseze documentația prevăzută în legislaţia specifică, ce se întocmește în derularea unor contracte de lucrări și/sau servicii;
  • să formuleze cerințe specifice în vederea incheierii contractelor privind achiziția de lucrări, servicii, produse;
  • să redacteze și să emită ordinul de începere a lucrărilor conform prevederilor legale;
  • să urmărească lucrările pe perioada execuției acestora, conform contractelor încheiate;
  • să urmărească execuția serviciilor conform contractelor încheiate;
  • să propună modificările contractuale ori de câte ori acestea se impun, urmare a modificărilor de soluții tehnice și tehnologice, certificate de diriginții de șantier și acceptate în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • să propună membrii componenți pentru comisiile de evaluare și/sau de recepție corespunzător legislației;
  • să participe în calitate de membru în comisiile de evaluare în cadrul procedurilor de achiziții publice și/sau de recepție corespunzător necesităților;
  • să participe la realizarea studiului pieții pentru lucrările, serviciile și produsele ce fac obiectul achizițiilor;
  • să analizeze ofertele primite pentru lucrări și servicii şi să formuleze concluzia cu privire la ofertele analizate pentru lucrările, serviciile sau produsele ce fac obiectul achizițiilor U.V.T.;
  • să urmărească derularea contractelor privind lucrările și serviciile repartizate și/sau procesate;
  • să genereze și să opereze în sistemul informatic SAP toate operațiile aferente evidenței patrimoniului și soluționarea problematicii tehnice privind lucrările, serviciile, produsele ce urmează să fie achiziționate sau sunt achiziționate în conformitate cu competențele dobândite, legislația specifică de reglementare, distribuția sarcinilor de către șefii ierarhici şi drepturilor de aprobare conferite;
  • să arhiveze și să predea documentele procesate la arhiva U.V.T. în conformitate cu normele de reglementare;
  • să asigure arhivarea electronică a documentelor procesate și predate în original la arhiva S.T.E.P/D.E.P.A.M.I./U.V.T.;
  • să respecte R.O.F., normele P.S.I., S.S.M.;
  • să respecte programul de lucru stabilit în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • să respecte secretul de serviciu;
  • să utilizeze conform instrucțiunilor aparatura din dotarea locului de muncă;
  • să studieze legislația de reglementare în conformitate cu sarcinile de serviciu repartizate;
  • să participe la programele de perfecționare profesională organizate de către angajator;
  • să participe în cadrul departamentului, individual sau alături de alți colegi, la rezolvarea sarcinilor de serviciu repartizate de către directorul D.E.P.A.M.I.;
  • să colaboreze cu persoanele desemnate din cadrul departamentelor funcționale/structuri subordonate acestora sau structuri independente pentru procesarea în cadrul activităților specifice achizițiilor de lucrări, servicii și produse;
  • să păstreze legătura instituțională permanentă cu factorii de decizie din cadrul S.T.E.P., D.E.P.A.M.I. și/sau U.V.T.;
  • să participe la elaborarea și propunerea spre aprobare a planului anual de achiziții corespunzător necesităților constatate și/sau propunerilor primite de la toate structurile universității;
  • să participe la elaborarea procedurilor privind patrimoniul și soluționarea problematicii tehnice în U.V.T.;
  • să asigure întocmirea tuturor documentelor aferente corespondenței repartizate în cadrul S.T.E.P. și/sau D.E.P.A.M.I.;
  • să asigure informarea structurilor superioare despre soluțiile privind procedurile propuse corespunzător solicitărilor formulate și/sau rezultate din legislația specifică;
  • să asigure păstrarea și gestionarea documentelor referitoare la activitățile derulate conform aprobărilor conducerii universității;
  • să elaboreze propuneri privind activitatea de pregătire profesională continuă;
  • să cunoască legislația de reglementare privind activitatea departamentului;
  • să elaboreze/promoveze teme de proiectare;
  • să verifice proiectele tehnice şi să formuleze observaţii şi propuneri;
  • să proceseze corespondența repartizată și documentarea/informarea/soluționarea în conformitate cu cerințele și rezoluțiile aplicate;
  • să calculeze și să propună la plată obligațiile ce revin U.V.T. pentru lucrările derulate în conformitate cu cotele și destinatarii stabiliți conform legii în vigoare;
  • să participe la elaborarea și certificarea lucrărilor prin întocmirea și asumarea tuturor documentelor prevăzute de legislația specifică atât pe perioada derulării lucrărilor și serviciilor conform contractelor încheiate cât și la finalizarea acestora;
  • să verifice constituirea garanțiilor prevăzute de contractele incheiate;
  • să verifice și să proceseze documentele necesare pentru deblocarea garanțiilor, precum și pentru execuția acestora;
  • să urmărească formalizarea tuturor modificărilor și/sau îmbunătățirilor aduse patrimoniului U.V.T.;
  • să verifice activitatea în șantierele U.V.T. conform repartizărilor efectuate de șeful ierarhic;
  • să verifice aplicarea soluțiilor tehnice elaborate pentru lucrările mici care nu necesită proiectare;
  • să elaboreze documentele în vederea obținerii de avize, acorduri, autorizații în conformitate cu prevederile legale;
  • să efectueze recepția lucrărilor/serviciilor (predarea corespunzător deciziilor DEPAMI)
  • să urmărească respectarea termenelor de valabilitate și/sau ajustarea acestora pentru avize, acorduri, autorizații, etc., în funcție de necesități;
  • să participe conform solicitărilor la evaluările tehnice din activitatea curentă a S.T.E.P./D.E.P.A.M.I./U.V.T.;
  • să elaboreze și să urmărească întocmirea la termen a raportărilor interne și/sau externe specifice/repartizate S.T.E.P.

UVT utilizează fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a UVT cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și pentru a citi și înțelege conținutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigării pe website-ul nostru, confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.