EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de consilier juridic GDPR

Anunţ privind ocuparea unui post de consilier juridic GDPR

Data concursului: 26 martie, 2025
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – 10:00;
  3. Interviu – ora 13:00;

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 18.03.2025, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

–    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de consilier juridic GDPR, din cadrul Direcției/Serviciului Serviciul Consultanta si Avizare Juridica:

  • Postul de consilier juridic este subordonat șefului serviciu;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 5.691 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  •  Studi: superioare finalizate – Licență în drept;
  • MsOffice – Excel, Word, PowerPoint,  Acces;
  •        Constituie avantaj: candidatul/candidată să fie membru al Colegiului Consilierilor Juridici (Timiș sau alte județe);
  •          Cunoștințe aprofundate  despre GDPR, legislația protecției datelor și securitatea informațiilor;
  •          Capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  •         Spirit de inițiativă;
  •         Persoană responsabilă și organizată;
  •         -Abilități de comunicare;
  •          Abilități de lucru în echipă.
  • Asigură respectarea legislației privind GDPR la nivelul UVT, monitorizând conformitatea și recomandând măsuri de îmbunătățire continuă;
  • Informarea și consilierea Universității de Vest din Timișoara (UVT), a persoanei împuternicite de UVT și a angajaților implicați în prelucrarea datelor cu privire la obligațiile care le revin în temeiul Regulamentului UE 2016/679 și al altor dispoziții de drept al Uniunii sau drept intern referitoare la protecția datelor;
  • Asigură consilierea pentru respectarea Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecția datelor și a politicilor operatorului sau ale persoanei împuternicite de UVT, inclusiv alocarea responsabilităților, acțiunile de sensibilizare și formare a personalului implicat în operațiunile de prelucrare, precum și auditurile aferente;
  • Monitorizează respectarea legislației privind protecția datelor cu caracter personal la nivelul UVT și propune măsuri adecvate pentru asigurarea conformității;
  • Consiliază, la cerere, în ceea ce privește evaluarea impactului asupra protecției datelor și monitorizarea funcționării acesteia;
  • Cooperează, dacă este necesar, cu autoritatea de supraveghere, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP);
  • Se implică în consilierea problemelor legate de protecția datelor cu caracter personal din cadrul UVT în mod corespunzător și în timp util;
  • Respectă secretul și confidențialitatea în ceea ce privește îndeplinirea sarcinilor sale, în conformitate cu legislația Uniunii Europene și legislația națională;
  • Participă la discuțiile din cadrul UVT și face parte din grupurile de lucru relevante care se ocupă cu activități de prelucrare a datelor;
  • Participă în mod regulat la ședințele conducerii la nivel înalt și mediu, în calitate de invitat, atunci când este cazul;
  • Prezența DPO este recomandată în situațiile în care se iau decizii cu implicații asupra protecției datelor, iar toate informațiile relevante trebuie transmise acestuia în timp util pentru a putea oferi o consiliere corespunzătoare;
  • Avizului DPO trebuie să i se acorde o importanță deosebită; în cazul unui dezacord, se recomandă documentarea motivelor pentru care avizul nu a fost urmat;
  • Este consultat prompt în cazul unei încălcări a securității datelor sau al unui alt incident de protecție a datelor;
  • Elaborează ghiduri și proceduri privind protecția datelor, stabilind situațiile în care DPO trebuie consultat;
  • În îndeplinirea sarcinilor sale, responsabilul cu protecția datelor ține cont de riscurile asociate operațiunilor de prelucrare, având în vedere natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării.