EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea unui post de administrator financiar

Anunţ privind ocuparea unui post de administrator financiar

Data concursului: 24 septembrie, 2024
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

 

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Direcția Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Direcția Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. Proba scrisă – 10:00;
  3. Proba practică – ora 13:00;
  4. Interviu (test de inteligență) – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea contabilității;
  • Ordinul MFP privind contabilitatea instituțiilor publice;
  • Ordinul ALOP;
  • Legea bugetului de stat;

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 16.09.2024, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Direcției Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere formularul de înscriere (Anexa 1);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitatecopia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii după documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;.
  9. curriculum vitae, model comun european;
  10. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. b), c), d), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de administrator financiar, în cadrul Direcției Economico-Financiar:

  • Postul de administrator financiar este subordonat Directorului Direcției;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 5.691 lei;
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei;
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Cunoștințe SAP, excel, word;
  • Experiența minim 10 ani în domeniu;
  • să răspundă de ținerea evidenței contabile sintetice și analitice a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • să înregistreze și să țină evidența contabilă în programele informatice ale universității;
  • să introducă, să verifice şi să ţină evidenţa documentelor introduse în aplicaţia FOREXEBUG;
  • să verifice documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor contabile;
  • să răspundă de realizarea înregistrărilor contabile pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative, cronologic și sistematic;
  • răspunde de ținerea evidenței financiare a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • răspunde de centralizarea burselor;
  • răspunde de transmiterea fișierelor cu salarii și burse către instituțiile bancare;
  • înregistrează și ține evidența financiară în programele informatice ale universității;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor economico-financiare;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor financiare pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative , cronologic și sistematic;
  • verifică, întocmește și semnează documentele justificative reprezentate de: propunere de angajare a unei cheltuieli, angajament bugetar și ordonanțare de plată;
  • oferă informații relevante pentru a soluționa cererile clienților privind plata și încasarea taxelor;
  • răspunde de evidența plăților efectuate pentru operațiunile desfășurate în cadrul universității;
  • identifică activitățile cu risc ridicat de producere și le raportează superiorului ierarhic;
  • răspunde cu promptitudine la cerințele tuturor organelor de control și răspunde de îndeplinirea sarcinilor corective rezultate din procesele verbale de control ce revin biroului financiar;
  • răspunde pentru verificarea și calculul cheltuielilor aferente deplasărilor;
  • răspunde de tehnoredactarea și întocmirea: ordinelor de plată, dispozițiilor de plată/încasare, avansurilor și deconturilor de deplasare, centralizatorului deconturilor de deplasare și a facturilor;
  • răspunde de calculul penalizărilor de întârziere pentru obligațiile de plată;
  • răspunde pentru verificarea legalității semnăturilor de pe documentele de plată efectuate în cadru UVT;
  • răspunde de obținerea de certificate și atestate fiscale;
  • răspunde pentru ridicarea/depunerea numerarului în băncile comerciale și trezorerie;
  • răspunde pentru corectitudinea și efectuarea operațiunilor de încasări și plăți efectuate în cadrul casieriei;
  • se supune controlului efectuat de conducere sau alt organ în prezența șefului de serviciu;
  • răspunde pentru întocmirea monetarului zilnic și predarea sumelor încasate la casieria centrală a universității;
  • are obligația de a păstra în casierie numai bani numărați și verificați din încasările realizate;
  • răspunde pentru efectuarea închiderii operațiunilor de casă la finalul anului financiar;
  • răspunde de întocmirea și depunerea zilnic a registrelor de casă la departamentul economico-financiar;
  • răspunde pentru întocmirea foilor de vărsământ și a CEC-urilor cu respectarea plafonului de casă;
  • răspunde pentru depunerea și ridicarea documentelor economico-financiare la trezorerie și bănci comerciale;
  • răspunde de păstrarea și utilizarea corespunzătoare a aparaturii date în folosință la locul de muncă, conform normelor tehnice;
  • asigură sprijin o dată la trei luni pentru întocmirea bilanțului contabil și a anexelor acestuia;
  • se preocupă activ de însușirea permanentă a cerințelor legislative legale și de reglementare economico-financiare în vigoare;
  • realizează și întocmește rapoarte cu informații relevante rezultate în urma prelucrării datelor economico-financiare;
  • conlucrează activ cu colegii din departament sau din cadrul departamentelor colaboratoare pentru ducerea la îndeplinire în bune condiții a sarcinilor de serviciu;
  • participă ca membru în comisiile de inventariere a patrimoniului instituției;
  • răspunde pentru arhivarea documentelor întocmite, pentru numerotarea dosarelor, pentru înregistrarea și predarea lor la arhivă, în condițiile prevăzute de legislația în vigoare;
  • se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizează fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a UVT cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și pentru a citi și înțelege conținutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigării pe website-ul nostru, confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.