EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de tinichigiu

Anunţ privind ocuparea postului de tinichigiu

Data concursului: 26 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
  1. Comisia de concurs:
  • Morar Gabriel – Președinte
  • Balint Alexandru – Membru 1
  • Dicso Vanessa – Membru 2
  • Boldor Beatrice – Secretar
  1. Comisia de contestaţie:
  • Petcu Vlad – Președinte
  • Schwarz Valentin – Membru 1
  • Ciciou Anca – Membru 2
  • Boldor Beatrice – Secretar
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Vasilescu Mihail
  • Mihoc Iuliana
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Regulamentul UVT;
  • Legea nr. 319/2006 privind sănătatea şi securitatea în muncă;
  • Norme generale de prevenire și stingere a incendiilor.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 18.07.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de tinichigiu, în cadrul Serviciului Administrativ:

  • Postul de tinichigiu este subordonat șefului Serviciului Administrativ;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului de 2726 lei.
  • Indemnizația de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii generale;
  • Vechimea specifică postului: fără experiență;
  • Certificat de calificare.
  • calculează necesarul estimat de materiale pentru realizarea lucrării;
  • identifică mijloacele de muncă, materialele necesare și echipamentele de lucru în funcție de tipul lucrării de efectuat;
  • realizează activitățile zilnice, stabilind etapele activităților în conformitate cu tipul lucrărilor de realizat și timpul necesar pentru finalizarea acestora;
  • realizează doar lucrări repartizate zilnic corespunzătoare ierarhiei pe verticală;
  • este interzisă realizarea de lucrări sau alte sarcini dispuse întâmplător de altcineva decât șefii săi ierarhici pe verticală;
  • realizează lucrări de întreținere conform graficului acestora aprobat de DEPAMI;
  • realizează lucrările pe baza cerințelor aprobate în prealabil de șeful direct și/sau inginerii de specialitate din cadrul STEP;
  • pregătește frontul de lucru prin adoptarea tuturor măsurilor de securitate necesare pentru evitarea oricăror accidente;
  • verifică și utilizează corect uneltele manuale și mecanizate din dotare și instrumentele de măsurat;
  • prelucrează, fixează și repară părți din foi de tablă și produse din foi de oțel galvanizat, cupru, aluminiu și alte metale;
  • taie foile de tablă la dimensiunile specificate în schițe, îndoaie tabla, o ranforsează, o găurește pentru asamblare, o răsucește sau o sudează ( în puncte) cu alte părți componente într-un ansamblu;
  • prelucrează elementele de construcție, cum sunt: cârlige, streșini, jgheaburi, mânere uși; repară vasele din tablă, fixează și repară table care intră în compoziția zidăriei, cornișelor și balcoanelor;
  • asamblează și repară jgheaburile de acoperiș, burlanele și coturile, și table de toate dimensiunile care se pun pe acoperișuri;
  • prelucrează, fixează și repară table de pe orice fel de acoperiș;
  • prelucrează și repară produsele din cositor care au destinație artistic și de utilizare în construcții (cazane, guri de burlane, țevi) conform schițelor sau să fixeze elementele originale;
  • verifică dimensiunea elementelor componente, în conformitate cu planul de execuție, cu ajutorul instrumentelor specifice;
  • ajustează cu atenție și exactitate părți componente ale tablei cu respectarea riguroasă a cotelor;
  • verifică cu responsabilitate și minuțiozitate funcționalitatea elementelor montate;
  • realizează operaţiile respectând N.T.S.M. specifice locului de muncă, inclusiv prevederile legii privind lucrul cu foc deschis;
  • efectuează toate lucrările respectând cerinţele de calitate impuse prin procedura de lucru sau prin instrucţiunile tehnologice;
  • pregăteşte locul de muncă, utilajele, sculele, etc. astfel încât rezultatele muncii să corespundă cerinţelor de calitate;
  • răspunde de calitatea lucrărilor efectuate şi se preocupă permanent de îmbunătăţirea ei;
  • întreține instrumentele, sculele, mașinile, utilajele, instalațiile specifice lucrărilor de tâmplărie;
  • menține curățenia la locul de muncă;
  • transportă materiile prime și materialele de la magazie la locul de muncă;
  • verifică starea echipamentelor de lucru aplicând procedurile de întreținere a acestora informând superiorul ierarhic asupra deteriorării /defectării lor;
  • participă la descărcarea și depozitarea materialelor;
  • conjunctural, constituie obligație de serviciu și alte sarcini nespecifice postului, date de șeful ierarhic superior (încărcare, descărcare, manipulare, transport manual de materiale de construcții, obiecte de inventar, mobilier, cărți și publicații, dosare în vederea arhivării etc.);
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.