Departamentul de Relații Internaționale
Adresă: Universitatea de Vest din Timișoara, bd. Vasile Pârvan nr. 4, etajul 1, camera 155B, Timișoara, cod poștal 300223, județul Timiș, România
Adresă de e-mail: international@e-uvt.ro
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Dicso Vanessa
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 02.07.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
– Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.
Informaţii privind postul de tehnician la echipamentele de calcul și rețele din cadrul Serviciului IT&C:
Condiții generale :
Condiții specifice :
– cablează cu circuite noi de internet, săli de seminar și laborator;
– montează și asamblează dulapuri Rack IT
– montează sisteme de pontaj;
– montează sisteme de control acces;
– montează ecrane de proiecție și videoproiectoare în săli de curs, seminar și laborator;
– curățirea şi verificarea integrității fizice a sistemelor;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a stack-urilor de switch-uri din dulapurile de date;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a UPS-urilor din dulapurile de date;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a termostatelor din dulapurile de date;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a ventilatoarelor din dulapurile de date;
– verificarea echipamentelor de fibră optică;
– verificarea funcționării fizice a echipamentelor wireless EDUROAM (a conectivității la rețea și a alimentărilor electrice aferente).
– verificarea patch cord-urilor din dulapurile de voce-date și organizarea patch cord-urilor în dulapuri;
– verificarea cablurilor de legătură dintre dulapurile de voce-date și prizele de voce-date aplicate în săli;
– verificarea prizelor aplicate de voce-date în săli pentru conectarea terminalelor;
– verificarea etichetării corecte a tuturor porturilor de voce-date, atât în dulapurile de date, cât si pe prizele aplicate de voce-date în săli pentru terminale, reetichetări acolo unde este cazul;
– verificarea circuitelor de fibră optică dintre camerele tehnice dulapuri rack;
– etichetarea tuturor traseelor de fibră optică din rețeaua UVTnet;
– extinderea circuitelor de voce-date și a alimentărilor electrice aferente (pentru montare dulapuri rack, AP-uri wireless, echipamente gateway etc.);
– asigurarea alimentării electrice la dulapurile rack;
– verificarea cablurilor de legătură (VGA și HDMI) între videoproiectoare și calculatoare (în amfiteatre și laboratoare).
– jurnalizare și tratare alarme apărute în sistem;
– programări și reprogramări conform cerințelor clientului;
– modificare drepturi de acces conform cerințelor;
– asigurarea suportului tehnic pentru reconfigurări de interioare, de reţea sau linii externe în cadrul instituției;
– revizii periodice privind sistemul telefonic;
– verificare periodică a sistemului de alimentare de rezervă;
– programarea aparatelor telefonice la utilizatori.
– măsurarea nivelului de intrare pentru semnalul TV;
– verificarea nivelului semnalului TV pe fiecare palier;
– verificarea conexiunilor cablurilor TV, dintre amplificatoare și prizele TV aplicate, în camere;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a amplificatoarelor CATV;
– verificarea prizelor TV aplicate, în camere;
– repararea prizelor TV defecte;
– verificarea stării tehnice şi funcţionale a unităţii centrale de control acces;
– verificarea stării tehnice şi funcţionale a cititoarelor de cartele;
– verificarea stării tehnice şi funcționale a unităţii de codare a smart cardurilor;
– verificarea stării tehnice şi funcţionale a sistemului de închidere/deschidere uşi;
– remedierea defectelor apărute;
– înrolarea cardurilor de acces la cererea administratorilor de clădiri.
UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.
Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.
Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.
Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.