EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de Tehnician echipamente de calcul și rețele-întreținere software

Anunț privind ocuparea postului de Tehnician echipamente de calcul și rețele-întreținere software

Data concursului: 18 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

Comisia de concurs:

  • Cosmin Bonchiș– Președinte
  • Gabriel Iuhasz– Membru
  • Theodor Grumeza- Membru
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Dana Petcu – Președinte
  • Cristian Cira– Membru
  • Flavia Micota– Membru
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. proba practică– ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • A.S. Tanenbaum, Computer Networks, Pearson, 2010.
  • A.S. Tanenbaum, T. Austin, Structure Computer Organization, Pearson, 2012.

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 08.07.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de Tehnician echipamente de calcul și rețele, în cadrul Facultății de Matematică și Informatică
- Postul de Tehnician echipamente de calcul și rețele este subordonat decanului facultății.
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut a postului este de 1559 lei.
- Indemnizația de hrană este de 174 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii medii în domenii relevante postului;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență;
  • Alte cerințe specifice :
    - electronica, electrotehnica, computere
    - capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    - spirit de inițiativă;
    - persoană responsabilă și organizată;
    - abilități de comunicare;
    - abilități de lucru în echipă ;
  • întreținere rețea facultate (verificare periodică, backup configurații switchuri, rezolvarea problemelor semnalate de utilizatori);
  • întreținere software al rețelelor de calculatoare bazate pe sistemele de operare Microsoft Windows/Linux Ubuntu din laboratoare (instalare imagine de laborator, backup imagine, update software curent, instalare software nou, acces remote pentru studenți și cadre didactice);
  • întreținere software al rețelelor de calculatoare bazate pe sistemele de operare Microsoft Windows/Linux Ubuntu din cabinetele de cercetare, cabinetele cadrelor didactice și secretariatul facultății (instalare sistem de operare, instalare software necesar, update software curent, instalare software nou, backup date);
  • configurarea și întreținerea serverelor bazate pe sistemele de operare Microsoft Windows Server/Linux Ubuntu Server din infrastructura facultății;
  • propune și realizează upgrade software pe infrastructura existentă in cadrul facultății;
  • administrează conturile de staff ale cadrelor didactice;
  • ofera suport în rezolvarea problemelor software folosind tool-uri pentru acces la distanță (cadrelor didactice, personalului de cercetare, studenților și secretariatului facultății);
  • instalează, configurează și depanează problemele software ale imprimantelor din cadrul facultății;
  • sprijină proactiv iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor;
  •  colaborează cu alte departamente interne pentru rezolvarea problemelor software;
     semnalează problemele de serviciu întâlnite Inginerului de sistem și ajută la
    rezolvarea acestora;
     contribuie activ la optimizarea şi rezolvarea task-urilor de serviciu;
     să se preocupe de perfecționarea pregătirii profesionale;
     asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata
    contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în
    conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept
    al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • răspunde de păstrarea și utilizarea conform normelor, a aparaturii date în dotarea locului de muncă;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare la nivelul U.V.T.