EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de șef Serviciu Tehnic și Evidență Patrimoniu

Anunț privind ocuparea postului de șef Serviciu Tehnic și Evidență Patrimoniu

Data concursului: 6 iunie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4
  1. Comisia de concurs:
  • Georgescu Laurențiu Nicolae – Președinte
  • Rob Mircea Mihai – Membru
  • Florea Simona – Membru
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Petcu Sergiu Vlad – președinte
  • Brihan Monica – membru
  • Ciciou Anca – membru
  • Dicso Vanessa – secretar comisie.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Neamți Gheorghe.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din bibliografie – ora 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universitatii de Vest din Timișoara
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completarile ulterioare
  • Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile și completările ulterioare
  • HG nr. 343/2017 pentru modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii și instalaţii aferente acestora
  • Legea nr. 50 din 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  • Ordinul nr. 839 din 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare
  • Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice cu modificarile și completările ulterioare
  • Ordonanța Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată cu modificarile și completările ulterioare
  • Hotărârea nr. 1364/2001 actualizată pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 20/1994 privind măsuri pentru reducerea riscului seismic al construcțiilor existente, republicată

 

Dosarele de concurs se vor depune  în perioada 19.05.2022 - 26.05.2022 (ora 15:00), la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).
  • Postul de inginer este subordonat directorului de departament.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului este de 6352, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare de licență și/sau master în domenii relevante postului;
  • Experiența într-un post/domeniu similar constituie un avantaj;
  • Vechimea specifică postului 5 ani (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială):
  • Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului: MsOffice – Excel, Word, PowerPoint, Acces ;
  • Alte cerințe specifice :
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;
    • spirit de inițiativă ;
    • persoană responsabilă și organizată ;
    • abilități de comunicare ;
    • abilități de lucru în echipă.
  • să coordoneze activitatea Serviciului Tehnic și Evidență Patrimoniu;
  • să verifice activitatea fiecărui angajat al serviciului și să informeze punctual în scris directorul DEPAMI despre eventuale neajunsuri în activitatea acestora;
  • să desemneze responsabilii pentru realizarea lucrărilor și procesarea documentelor specifice aferente acestora în conformitate cu prevederile legale;
  • să contribuie la elaborarea planului de achiziții al UVT, precum și la elaborarea celui propriu, al S.T.E.P./D.E.P.A.M.I.;
  • să contribuie la elaborarea listelor de investiții și la celelalte documente care se supun aprobărilor ministerului de resort și/sau alte structuri de aprobare sau raportare;
  • să elaboreze raportul de activitate al serviciului la începutul anului pentru anul precedent și/sau la cererea superiorilor în linie directă;
  • să elaboreze raportul propriei activități conform reglementărilor și/sau la cererea superiorilor în linie directă;
  • se obligă să elaboreze și să supună aprobării conducerii departamentului programul anual de instruire permanentă și perfecționare a întregului personal din subordine;
  • să elaboreze registrul riscurilor pentru structura care o conduce ca parte, subcapitol distinct al registrului riscurilor departamentului;
  • să elaboreze proceduri, norme de reglementare pentru toate activitățile specifice serviciului și să le supună aprobării conducerii departamentului;
  • să proceseze documentele primite referitoare la declanșarea activităților specifice evidenței patrimoniului și tehnice, desprinse din activitatea curentă a UVT în conformitate cu documentele de susținere elaborate în fiecare perioadă și furnizate de persoanele cu responsabilități și/sau departamentele funcționale sau depistate;
  • să verifice încadrarea pe coduri CPV și/sau în listele de investiții aprobate a solicitărilor primite privind achizițiile de produse, lucrări, servicii corespunzător documentelor de susținere elaborate în fiecare perioadă și furnizate de persoanele cu responsabilități și/sau departamentele funcționale și/sau colaboratori;
  • să întocmească și/sau să verifice întocmirea și conținutul caietelor de sarcini cu documentele obligatorii în vederea derulării procedurilor de achiziție publică, inclusiv pentru achizițiile directe;
  • să întocmească, să proceseze și/sau să verifice documentația privind soluțiile tehnice necesare soluționării solicitărilor privind lucrările mici care nu necesită proiectare în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
  • să întocmească, să proceseze și/sau să verifice documentația prevăzută în legislaţia specifică, ce se întocmește în derularea unor contracte de lucrări și/sau servicii;
  • să întocmească contractul privind achiziția de lucrări, servicii, produse și dosarul achiziției doar după parcurgerea tuturor etapelor și procesarea tuturor documentelor în strictă concordanță cu prevederile legale și/sau norme/proceduri proprii;
  • să propună publicarea anunțului/invitația de participare în SEAP;
  • să efectueze modificările necesare ori de câte ori ANRMAP respinge anunțul/invitația de participare și-l retransmite;
  • să formuleze cerințe specifice în vederea incheierii contractelor privind achiziția de lucrări, servicii și produse, pe care să le aducă în scris la cunoștința Serviciului de Achiziții Publice;
  • să urmărească ca redactarea și emiterea ordinului de începere a lucrărilor să fie realizat conform prevederilor legale;
  • să urmărească și/sau să verifice urmărirea lucrărilor pe perioada execuției lucrărilor conform contractelor încheiate pe tot parcursul realizării acestora;
  • să urmărească lucrările/serviciile pe perioada prestării acestora conform contractelor încheiate;
  • să propună conducerii departamentului modificări de clauze contractuale ori de câte ori acestea se impun ca urmare a modificărilor de soluții tehnice și tehnologice certificate de diriginții de șantier și acceptate în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • să propună membrii componenți pentru comisiile de evaluare și/sau de recepție corespunzător necesităților;
  • să participe în calitate de membru în comisiile de evaluare în cadrul procedurilor de achiziții publice și/sau de recepție corespunzător necesităților;
  • să contribuie la realizarea studiul pieții pentru lucrările, serviciile și produsele ce fac obiectul achizițiilor;
  • să participe la analiza ofertelor primite şi să selecteze oferta cea mai avantajoasă pentru lucrările, serviciile sau produsele ce fac obiectul achizițiilor UVT, după caz;
  • să urmărească și/sau să verifice urmărirea derulării contractelor privind lucrările și serviciile repartizate și/sau procesate;
  • să genereze toate documentele privind operațiile aferente evidenței patrimoniului și soluționarea problematicii tehnice privind lucrările, serviciile, produsele ce urmează să fie achiziționate sau sunt achiziționate în conformitate cu competențele dobândite, legislația specifică de reglementare și distribuția sarcinilor de către șeful ierarhic;
  • să redacteze declarațiile privind conflictul de interese privind achizițiile publice sau alte asemenea;
  • să participe la redactarea proceselor verbale ale comisiei de evaluare și raportului procedurii achiziției pe baza documentelor prezentate și înregistrate de ofertanți, a concluziilor formulate de către membrii comisiilor, precum și a deciziilor adoptate de către aceștia;
  • să asigure respectarea procedurilor și procesarea documentelor corespunzător cerințelor cuprinse în instrucțiunile autorităților de reglementare pentru fondurile cu finanțare nerambursabilă;
  • să supună avizării/aprobării instanțelor competente conținutul tuturor documentelor elaborate, în conformitate cu competențele stabilite de conducerea UVT;
  • să asigure predarea documentelor procesate la arhiva UVT conform normelor de arhivare aprobate de conducerea UVT;
  • să asigure arhivarea electronică a documentelor procesate și predate în original la arhiva STEP/DEPAMI/UVT;
  • să respecte secretul de serviciu;
  • să utilizeze conform instrucțiunilor aparatura din dotarea locului de muncă;
  • să studieze legislația de reglementare în conformitate cu sarcinile de serviciu repartizate;
  • să participe la programele de perfecționare profesională organizate de către angajator;
  • să colaboreze cu persoanele desemnate din cadrul departamentelor funcționale/structuri subordonate acestora sau structuri independente pentru procesarea în cadrul activităților specifice achizițiilor de lucrări, servicii și produse;
  • să păstreze legătura instituțională permanentă cu factorii de decizie din cadrul, DEPAMI și/sau UVT;
  • să participe la elaborarea și propunerea spre aprobare a planului anual de achiziții corespunzător necesităților constatate  privind patrimoniul UVT și/sau nevoilor proprii;
  • să elaboreze proceduri privind patrimoniul, evidența acestuia și soluționarea problematicii tehnice în UVT;
  • să proceseze toate documentele cu instituțiile implicate în proceduri din cadrul serviciului/departamentului;
  • să asigure întocmirea tuturor documentelor aferente corespondenței repartizate în cadrul STEP și/sau DEPAMI;
  • să asigure informarea structurilor superioare despre soluțiile privind procedurile propuse corespunzător solicitărilor formulate și/sau rezultate din legislația specifică;
  • să asigure păstrarea și gestionarea documentelor referitoare la activitățile derulate conform aprobărilor conducerii universității;
  • să elaboreze și să supună aprobării propuneri privind activitatea de pregătire profesională continuă și perfecționare pentru întreg personalul din subordine;
  • să asigure cunoașterea legislației de reglementare privind activitățile specifice din cadrul STEP;
  • să proceseze și/sau să urmărească procesarea corespondenței repartizate și documentarea/ informarea/soluționarea în conformitate cu cerințele și rezoluțiile aplicate;
  • să verifice calculul și să propună la plată obligațiile ce revin UVT pentru lucrările derulate în conformitate cu cotele și destinatarii stabiliți de legiuitor;
  • să urmărească respectarea termenelor de plată pentru obligațiile de plată rezultate conform specificului de activitate;
  • să participe la elaborarea și certificarea lucrărilor prin întocmirea și asumarea tuturor documentelor prevăzute de legislația specifică atât pe perioada derulării lucrărilor și serviciilor conform contractelor încheiate cât și la finalizarea acestora;
  • să verifice constituirea garanțiilor prevăzute de contractele încheiate;
  • să verifice și să proceseze documentele necesare pentru deblocarea garanțiilor, precum și pentru execuția acestora;
  • să urmărească formalizarea tuturor modificărilor și/sau îmbunătățirilor aduse patrimoniului UVT;
  • să verifice activitatea în șantierele UVT conform repartizărilor efectuate de șeful ierarhic;
  • să verifice aplicarea soluțiilor tehnice elaborate pentru lucrările mici care nu necesită proiectare;
  • să elaboreze documentele în vederea obținerii de avize, acorduri, autorizații și altele asemenea în conformitate cu prevederile legale de reglementare;
  • să urmărească respectarea termenelor de valabilitate și/sau ajustarea acestora pentru avize, acorduri, autorizații și altele asemenea, în funcție de necesități și în conformitate cu prevederile legale de reglementare;
  • să participe conform solicitărilor la evaluările tehnice din activitatea curentă a STEP/SAP/DEPAMI/UVT;
  • să elaboreze și să urmărească întocmirea la termen a raportărilor interne și/sau externe specifice/repartizate STEP;
  • să verifice existența, conducerea și evidența lucrărilor repartizate lucrătorilor din subordine, a evenimentelor în ordinea lor cronologică, astfel încăt, în orice moment să poată furniza și formaliza toate detaliile despre acestea;
  • se obligă să răspundă individual pentru datele și informațiile procesate cuprinse în documentele procesate și/sau celor care se supun aprobărilor UVT;
  • se obligă să confirme și să răspundă pentru realitatea, regularitatea și legalitatea tuturor informațiilor, datelor, propunerilor, concluziilor și altele asemenea cuprinse în documentele procesate și/sau supuse avizării/aprobării instanțelor superioare;
  • se obligă să nu reprezinte sau să nu pretindă că reprezintă interesele DEPAMI și/sau UVT, decât în conformitate cu mandatul formalizat primit, atât în relație internă cât și în relație cu terții sau autorități;Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • nerealizarea corectă a sarcinilor şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, conform sarcinilor descrise și/sau deciziilor superiorilor, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.