EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de șef birou – Centrul de Transfer Tehnologic și Inovare

Anunţ privind ocuparea postului de șef birou – Centrul de Transfer Tehnologic și Inovare

Data concursului: 22 martie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 050A
  1. Comisia de concurs:
  • Prof. Univ. Dr. Florin Alin Sava – președinte
  • Prof. Univ. Dr. Viorel Negru – membru
  • Conf. Univ. Dr. Daniel Lucheș – membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie
  1. Comisia de contestaţie:
  • Conf. univ. dr. Octavian Mădălin Bunoiu – președinte
  • Aldea Bogdan – membru
  • Topai Nadia – membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Prof.univ.dr. Flavia Barna
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă  – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea Educației Naționale (Legea 1/2011), actualizată;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Regulamentul de Ordine Interioară;
  • Regulament de Organizare și Funcționare Institutul de Cercetări Avansate de Mediu;
  • Regulament de Organizare și Funcționare Centrul de Transfer Tehnologic și Inovare CTT-UVT;
  • HG 406/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice specifice privind constituirea, funcționarea, evaluarea și acreditarea entităților din infrastructura de inovare și transfer tehnologic, precum și modalitatea de susținere a acestora.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 14.03.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de șef birou, în cadrul Centrului de Transfer Tehnologic și Inovare din cadrul Institutului de Cercetări Avansate de Mediu

  • Postul de șef birou este subordonat Directorului Institutului de Cercetări Avansate de Mediu și Directorului DTTAFA.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 6129 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii superioare – ISCED 8;
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani, experiență în mediul academic și în mediul privat, experiență în accesarea și implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minim 5 ani;
  • Experiență profesională în domeniul protecției mediului și/sau al sustenabilității;
  • Experiență profesională în proiecte de stimulare a antreprenoriatului, mentorat oferit start-upurilor, inclusiv în domeniul dezvoltării durabile;
  • Formare în domeniul structurilor de inovare deschisă;
  • Cunoașterea bună a limbii engleze – nivel certificare minimum C1;
  • Cunoașterea programului Microsoft Word, Microsoft Excel.
  • asigură selecția și angajarea personalului propriu;
  • avizează Bugetul de Venituri și Cheltuieli;
  • asigură conducerea operativă în vederea realizării activităților propuse;
  • avizează firmele selecționate pentru a fi consiliate;
  • avizează rezultatele contractelor și modul de utilizare a fondurilor disponibile;
  • propune spre aprobare contracte de prestări servicii de transfer tehnologic și/sau contracte de colaborare cu persoane fizice sau juridice;
  • elaborează și avizează rapoartele financiare și tehnice legate de activitatea CTT-UVT;
  • asigură baza materială și materialele necesare bunei desfășurări a activității;
  • acordă consultanță de specialitate și coordonează orice altă activitate a CTT-UVT;
  • organizează și răspunde de politicile privind activitățile de instruire și formare continuă ale personalului CTT-UVT;
  • vizează achiziția de echipamente și materiale dedicate CTT-UVT;
  • întocmește anual un raport de activitate al CTT-UVT;
  • asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timișoara;
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.