Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba practică – ora 10:00;
- interviu – ora 13:00.
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
- Carta Universității de Vest din Timișoara;
- Regulamentul de ordine interioară al Universității de Vest din Timișoara;
- Manualul de Identitate al Universității de Vest din Timișoara ;
- Costinel Dobre si Anca Milovan, Marketing online si social media, C.H.Beck
- Bădău, Horia (2011), Tehnici de comunicare în social media. Editura Polirom. Iași; (disponibilă la BCUT);
- Kawasaki, Guy (2014), The Art of Social Media, ed. Penguin Books, London;
- Chaney, Paul (2009), The digital handshake : seven proven strategies to grow your business using social media, Editura J. Wiley & Sons, Hoboken; (disponibilă la BCUT)
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 17.11.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
- copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
- curriculum vitae;
- declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).
– Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.
Informaţii privind postul de referent de specialitate marketing din cadrul Departamentului de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional:
- Postul de referent de specialitate marketing este subordonat directorului de department;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3517, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).