English EN Română RO
English EN Română RO
EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate marketing

Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate marketing

Data concursului: 25 noiembrie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 050A
  1. Comisia de concurs:
  • Țiplea Lavinia – preşedinte
  • Oana Barbu – membru
  • Alexandru Vidan- membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie
  1. Comisia de contestaţie:
  • Horea Băcanu– președinte
  • Ramona Puiu – membru
  • Anca Mircu – membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  •  Casandra-Cristina Paul-Trifu.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Regulamentul de ordine interioară al Universității de Vest din Timișoara;
  • Manualul de Identitate al Universității de Vest din Timișoara ;
  • Costinel Dobre si Anca Milovan, Marketing online si social media, C.H.Beck
  • Bădău, Horia (2011), Tehnici de comunicare în social media. Editura Polirom. Iași; (disponibilă la BCUT);
  • Kawasaki, Guy (2014), The Art of Social Media, ed. Penguin Books, London;
  • Chaney, Paul (2009), The digital handshake : seven proven strategies to grow your business using social media, Editura J. Wiley & Sons, Hoboken; (disponibilă la BCUT)

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.