EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate învățământ

Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate învățământ

Data concursului: 1 martie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 050A

1. Comisia de concurs:

  • Conf. univ. dr. Cătălina Armanca Ancuţa- preşedinte;
  • Dr. Andra-Mirona Stan-Dragotesc – membru
  • Roxana Diaconescu – membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie

2. Comisia de contestaţie:

  • Bogdan Aldea– președinte
  • Lect. univ. dr. Oana Roxana Ivan – membru
  • Anca Muntean– membru
  • Boldor Beatrice – secretar comisie.

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Cojocaru Cristina

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Beatrice Boldor

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. probă scrisă ce va include: 2 subiecte a câte 45 de puncte fiecare- 10 puncte din oficiu – ora 09:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Informaţiile prezentate pe pagina web a DRI, la adresa: http://www.ri.uvt.ro/ la secţiunea Studenţi Internaţionali şi Cooperare Globală;
  • Metodologia privind eliberarea Scrisorilor de Acceptare şi primirea la studii universitare de licenţă, masterat şi doctorat la Universitatea de Vest din Timişoara a cetăţenilor străini din state terţe UE.
  • Regulament de Organizare şi Functionare – DRI;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea Educației Naționale (Legea 1/2011), actualizată.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 21.02.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate învățământ din cadrul Departamentului Relații Internaționale:

  • Postul de referent de specialitate învățământ este subordonat Șefului Biroului Cooperare Globală, Studenţi Internaţionali şi Diaspora și Directorului de departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3178 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare;
  • Cunoaşterea a minim două limbi străine, dintre care una să fie în mod obligatoriu engleza, la nivel C1 sau C2 conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine;
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel;

Alte cerințe specifice:

  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.

Studenţi internaţionali din state terţe UE :

  • Oferă suport logistic şi informaţional pentru admiterea cetăţenilor din state terţe UE la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Oferă suport administrativ în procesul de admitere la Universitatea de Vest din Timişoara a studenţilor internaţionali din state terţe UE, ce intenţionează să urmeze un program complet de studiu la nivel licenţă, master şi doctorat, precum şi programul de An Pregătitor- informare, procesare dosare de admitere în vederea transmiterii la facultăţi, asigurarea comunicării cu candidaţii/candidatele, asigurarea comunicării dintre DRI şi facultăţi pe această temă, completarea machetelor referitoare la admitere în vederea transmiterii acestora către Ministerul de resort - Direcţia Generală Relaţii Internaţionale şi Afaceri Europene, asigurarea comunicării cu reprezentanţii Ministerului de resort în ceea ce priveşte această categorie de candidaţi la studii în cadrul UVT;
  • Oferă asistență studenților internaționali în prelungirea dreptului de ședere temporară în România în scop de studii (diseminarea informației, eliberare de adeverințe tip pentru Autoritatea pentru străini).
  • Implementează (prin proiecte/iniţiative specifice) împreună cu alte departamente şi cu facultăţile activităţi de marketing internaţional al UVT în vederea recrutării de studenţi internaţionali provenind din state terţe UE.

Acorduri bilaterale:

  • Oferă suport logistic pentru dezvoltarea relațiilor de cooperare internațională pe plan academic și de cercetare științifică cu parteneri strategici: universități, organizații guvernamentale și nonguvernamentale, centre de cercetare, companii și fundații internaționale, misiuni diplomatice din România şi străinătate;
  • - Gestionează acordurile bilaterale internaţionale prin actualizarea bazei de date a Universităţii în acest sens, activarea parteneriatelor inter-instituţionale stabilite prin acorduri bilaterale (altele decât ERASMUS);
  • - Asigură implementarea activităţilor incluse în cadrul acestora la Universitatea de Vest din Timişoara, împreună cu facultăţile UVT. De exemplu, asigură gestionarea în colaborare cu facultăţile Universităţii de Vest din Timişoara a schimburilor inter-instituţionale pentru studenţi (mobilităţi de scurtă durată şi/sau de tip „free-mover”) şi pentru cadre didactice şi cercetători („visiting professorship”) în baza acordurilor bilaterale internaţionale.

Diverse programe de burse internaţionale şi evenimente internaţionale la UVT:

  • - Gestionează în colaborare cu facultăţile Universităţii de Vest din Timişoara programele de schimburi academice adresate studenţilor, cadrelor didactice şi cercetătorilor:  CEEPUS, Fulbright, DAAD, ACBS, Eugen Ionescu oferite de AUF;
  • - Organizează, în colaborare cu facultăţile Universităţii de Vest din Timişoara, evenimente de tip „şcoală de vară”/ „şcoală de iarnă” cu participare internaţională la UVT şi asigurarea dezvoltării/susţinerii dimensiunii internaţionale a acestor evenimente;
  • Asigură suportul logistic în organizarea evenimentelor cu caracter internaţional gestionate de către Departamentul de Relaţii Internaţionale şi prorectorul de resort.

Promovare şi participare la conferințe, târguri de educație şi evenimente naționale și internaționale:

  • Coordonează activităţile de creare şi diseminare a Newsletter-ului DRI/UVT dedicat partenerilor internaţionali;
  • Realizează prezentări de materiale de promovare, programe de studiu sau exemple de bune practici referitoare la Universitatea de Vest din Timişoara pentru instituţii care au ca obiectiv să colaboreze cu UVT, la târguri internaţionale sau la orice alt tip de eveniment dedicate unor persoane din străinătate ce intenţionează să să studieze la UVT sau să lucreze la UVT;
  • Diseminează informaţii privind diverse oportunităţi referitoare la experienţe internaţionale de învăţare şi/sau predare în comunitatea UVT;
  • Asigură actualizarea platformelor online prin intermediul cărora UVT îşi promovează programele de studii la nivel global;
  • Participă la evenimente de formare/informare în domeniul de activitate, în ţară şi în străinătate.

Activități de diseminare a informațiilor privind activitatea D.R.I. către publicul larg:

  • Ȋntreține și actualizează paginile de internet ale site-ului Departamentului de Relații Internaționale (în cooperare cu Serviciu IT&C);
  • Elaborează materiale de informare și prezentare pentru secțiunile corespunzătoare postului (în cooperare cu Departamentul de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional);
  • Pregăteşte documente în vederea predării la arhivă;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucreaza pe toata durata contractului individual de munca si dupa incetarea acestuia, pe termen nelimitat,în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.