Personalizarea preferințelor de consimțământ

Folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să navigați cu eficiență și să utilizați anumite funcții. Veți găsi informații detaliate privind cookie-urile în cadrul fiecăreia dintre categoriile de consimțământ de mai jos.

Cookie-urile care sunt considerate „Necesare” sunt stocate în browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru a permite buna funcționare a unor funcții de bază ale site-ului. ... 

Întotdeauna activ

Cookie-urile necesare sunt esențiale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul web nu va funcționa în modul dorit fără ele.Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile de funcționalitate ajută la realizarea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de socializare, colectarea de feedback și alte caracteristici ale terților.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații cu privire la valori, cum ar fi numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță al site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe de utilizare mai bună pentru vizitatori.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame personalizate pe baza paginilor pe care le-au vizitat anterior și pentru a analiza eficiența campaniei publicitare.

Nu există cookie-uri de afișat.

EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate în învățământ 1

Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate în învățământ 1

Data concursului: 10 ianuarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
  1. Comisia de concurs:
  • Marian D. ILIE- Președinte
  • Laurențiu P. Maricuțoiu – Membru 1
  • Velibor Mladenovici- Membru 2
  • Diana David – Secretar
  1. Comisia de contestaţie:
  • Madălin Octavian Bunoiu – Președinte
  • Vlad Cherecheș – Membru 1
  • Andrei Rusu – Membru 2
  • Diana David – Secretar
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Mariana Crașovan
  • Daniela Valche
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Vanessa Dicso, Departament Resurse Umane
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. probă scrisă;
  3. proba practică;
  4. interviu.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

o UVT-teaching & learning brand, document extins de prezentare
o Ghidul CDA pentru organizarea activităților de curs în regim online, folosind RCL
o Ghidul CDA pentru organizarea activităților de seminar în regim online, folosind RCL
o Sava A. F. (2013). Psihologia validată științific. Ghid practic de cercetare în psihologie. Iași: Polirom.
o Sava A. F. (2011). Analiza datelor în cercetarea psihologică. Cluj-Napoca: Editura ASCR.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 30.12.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate învățământ din cadrul Centrului de Dezvoltare Academică:

- Postul de referent de specialitate învățământ este subordonat directorului de departament;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul brut de încadrare a postului: între minimum 1782 - maximum 2688 lei în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Indemnizația de hrană: 347 lei brut
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

- absolvent de studii superioare, în unul din domeniile științe ale educației, pedagogia învățământului prima și preșcolar sau psihologie.
- medie de licență minimum 9.50.

-  gestionarea programului CDA didactic cafe dedicate cadrelor didactice universitare cu experiență din UVT.
- evaluarea impactului programului de Granturi didactice interne UVT, dedicat personalului didactic din UVT cu atribuțiuni didactice.
- gestionarea comunicării cu cadrele didactice de la Facultatea de Matematică și Informatică și cu cele de la Facultatea de Chimie, Biologie, Geografie.
- dezvoltarea de materiale didactice și acțiuni de training pentru susținerea învățării colaborative în UVT, ca element al modelului reflexiv – colaborativ de instruire, asumat ca teaching and learning brand al UVT.