EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate

Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate

Data concursului: 24 septembrie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 605B
  1. Comisia de concurs:
  • Conf. univ. dr. habil. Marian D. ILIE – preşedinte
  • Conf. univ. dr. habil. Laurențiu P. MARICUȚOIU – membru
  • Drd. Daniel E. IANCU – membru
  • Vanessa DICSO- secretar comisie
  1. Comisia de contestaţie:
  • Conf. univ. dr. Mădălin O. BUNOIU – președinte
  • Drd. Daniela G. VALACHE – membru
  • Drd. Velibor MLADENOVICI – membru
  • Vanessa DICSO – secretar comisie.
  1. Membru supleant:
  • Drd. Vlad CHERECHEȘ.
  1. Membru supleant secretar comisie:
  • Livia BOTINEȘTEAN.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159. 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – 10:00 (analize statistice pornind de la o bază de date);
  3. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 16.09.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate din cadrul Centrului de Dezvoltare Academică:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Coordonatorului centrului;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 1589 – maximum 2537 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii: absolvent de nivel licență și studii masterale în domeniul Științe ale Educației;
  • Competențe și abilități:
    • competențe avansate de metodologia cercetării, specifice științelor sociale;
    • competențe avansate în utilizarea Microsoft Excel (sau alt program similar);
    • competențe avansate în utilizarea SPSS (sau alt program similar);
    • cunoașterea demersurilor de adaptare și validare a instrumentelor de cercetare;
    • competențe de redactare a unui raport de cercetare în limba engleză, în acord cu standardele APA 7;
    • limba engleză, nivel B2;
    • abilități de comunicare interpersonală;
    • abilități de lucru în grup.
  • Experiența: experiența anterioară pe un post similar constituie avantaj.
  • relaționarea cu grupurile de subiecți și public țintă.
  • aplicarea de instrumente de cercetare.
  • colectarea datelor cercetării prin softuri și instrumente specializate.
  • interpretarea statistică a datelor cercetării.
  • suport administrativ în implementarea proiectelor de finanțare și cercetare ale CDA.
  • suport administrativ pentru implementarea programului postuniversitar Cercetare științifică avansată.
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.