EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de fizician

Anunț privind ocuparea postului de fizician

Data concursului: 27 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 704E

Comisia de concurs:

  • Conf. Univ. Dr. habil. Mihail LUNGU – Președinte
  • Conf. Univ. Dr. Paul GRAVILA – Membru 1
  • Conf. Univ. Dr. Marius STEF – Membru 2
  • Vanesa Dicso, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Conf. Univ. Dr. habil. Catalin Nicolae MARIN – Președinte
  • Lect Univ. Dr. Adrian NECULAE – Membru 1
  • Conf. Univ. Dr. Doru BALTATEANU – Membru 2
  • Vanessa Dicso, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Membru supleant comisie concurs:

  • Conf. Univ. Dr. Nicoleta STEFU
  • Lect. Univ. Dr. Liliana LIGHEZAN
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Beatrice Boldor, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din bibliografie – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 19.07.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de fizician, în cadrul Facultății de Fizică

  • Postul de fizician este subordonat Decanului Facultății de Fizică
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3371 lei.
  • Indemnizatia de hrana: 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare (LICENTA SI MASTERAT DOMENIUL FIZICA – preferabil SPECIALIZAREA ASTROFIZICA);
  • Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): 5 ani;
  • Cunoştinţe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului;
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese,rapoarte).
  • Alte cerințe specifice :
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă.
  • Pregătirea şi participarea la activitatile din cadrul locatiei Planetariu;
  • Organizarea de activități demonstrative programate atât pentru studenți cât și pentru elevi din învățământul preuniversitar;
  • Organizarea şi participarea la acțiuni de promovare a Facultății de Fizică in mediul preuniversitar;
  • Promovarea activităților desfășurate în cadrul Planetariului către mediul preuniversitar și academic
  • Organizarea de evenimente dedicate astronomiei (Ziua astronomiei, Open days, Astronomia de la A la Z)
  • Organizarea unei școli de vară de astronomie practică la Facultatea de Fizică și la Baza didactică și de cercetări interdisciplinare de la Gărâna;
  • Implicarea în organizarea de seminare/worksop-uri despre noile descoperiri astronomice adresate publicului nespecialist.
  • Întreţinerea, verificarea şi luarea de măsuri pentru repararea aparatelor şi ustensilelor de lucru din dotarea Planetariului, astfel depanarea aparaturii defecte din dotarea laboratoarelor se execută în cel mai scurt timp posibil, pentru a asigura baza materială necesară;
  • Pregătirea materialelor şi asigurarea asistenţei tehnice şi de specialitate pentru elaborarea lucrărilor de licenţă, a dizertaţiilor şi în activitatea de pregătire a doctoranzilor;
  • Acordarea de asistenţă tehnică şi de specialitate la cercetările cu caracter experimental;
  • Întreţinerea aparaturii în stare de funcţionare şi efectuarea demersurilor pentru operaţii de service (unele dintre aceste lucrări fiind de un înalt grad de dificultate, necesită experienţă, cunoştiinţe temeinice şi responsabilitate);
  • Asigură asistenţa tehnică la lucrările de laborator cu studenţii, la laboratoarele mai sus menţionate şi crearea de facilităţi şi condiţii pentru realizarea de proiecţii a unor materiale de prezentare din cadrul cursurilor, în procesul didactic;
  • Îndeplinirea tuturor activităţilor în interesul cercetării stabilite de Directorul de Departament;
  • Gestionează, conform legislaţiei în vigoare, valorile şi bunurile încredinţate, mijloacele fixe, obiectele de inventar şi materialele, efectuarea de transferuri a mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar la nivel de laborator, departament şi efectuează operaţiile de casare, având o evidenţă permanentă a operaţiunilor realizate cu obiectele de inventar;
  • Participarea ca membru în comisiile de inventariere anuală;
  • Participă la toate activităţile realizate în interesul facultăţii (supravegherea unor lucrări de întreţinere, admitere, sesiune de comunicări, etc.) atunci când este solicitat de directorul departamentului sau de decanul facultăţii;
  • Participarea la programe de instruire şi perfecţionare a activităţii şi se preocupă de actualizarea permanentă a cunoştinţelor în cadrul activităţii;
  • Participă la conferinţele organizate de Facultatea de Fizică şi asigură suport (organizatoric) în cadrul manifestărilor ştiinţifice;
  • Urmărește fluxul achiziţiilor de materiale: recepţie materiale, bonuri transfer, bonuri de consum;
  • Răspunde de păstrarea, utilizarea conform normelor a aparaturii date în dotarea locului de muncă;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură păstrarea bunurilor încredințate ca obiect de inventar;
  • Prezentele atribuţii nu sunt limitative, ele putând fi completate în funcţie de necesităţi prin dispoziţia şefilor ierarhici superiori în vederea bunei desfăşurări a activităţii.
  • Nerealizarea corectă a sarcinilor de şi atribuţiilor stabilite şi nerespectarea limitelor de competenţă, atrage răspunderea disciplinară, materială, civilă sau penală, după caz.
  • Are obligația de a respecta secretul de serviciu;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepţia concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Asigură păstrarea și arhivarea tuturor documentelor, conform nomenclatorului de arhivare în vigoare;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.