EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de analist programator

Anunţ privind ocuparea postului de analist programator

Data concursului: 30 iunie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 103
  1. Comisia de concurs:
  • Andrei Crăciun – Președinte;
  • Daniela Flavia Pop – Membru;
  • Mihaela Lovaszi – Membru;
  • Vanessa Dicso – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Vlad Petcu – Președinte;
  • Corina Hogea – Membru;
  • Anca Muntean – Membru;
  • Vanessa Dicso – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Darius Perța.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Livia Botineștean, Departament Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Using SAP: a guide for beginers and end users, Olaf Schulz
  • Platforme integrate pentru afaceri – ERP, Luminita Hurbean, Doina Fotache,
  • Carta Universității de Vest din Timișoara, ediția 2019, aprobată prin Hotărârea de Senat nr. 86 din 30.05.2019 (https://uvt.ro/files/65d47eec49ec0513a56e1c33533d30d2a80a1d6c);
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Digitalizare și Analiză date, aprobat prin HS 10 din 15.05.2020 (https://uvt.ro/files/9e1ab687357081d95307db7976673c7ccc784cc4)
  • Introduction to Information Technology, R.Kelly Rainer Jr., Richard E.Potter
  • Information Security Management Handbook, Krause Nozaki
  • REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
  • Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
  • Legea Educației Naționale nr. 1 din 2011, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 18/10.01.2011, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 18.06.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de analist programator din cadrul Serviciului Digitalizare și Anlaiză Date:

  • Postul de analist programator este subordonat șefului serviciului;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 3178 – maximum 5363 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare în domenii relevante postului;
  • Experiența 0-3 ani;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): 0-3 ani;
  • Cunoștințe de nivel mediu privind utilizarea calculatorului : ecosisteme tip Microsoft Office, programare și întreținere baze de date avansate, gestionarea de elemente și structuri de date complexe. Constituie avantaj lucrul cu sisteme ERP complexe – SAP / Epicor ERP / NetSuite / Dynamics 365 Business Central / SYSPRO / Oracle JD Edwards EnterpriseOne / Acumatica / Sage Business Cloud X3 / Orion ERP sau echivalent.
  • Competențe de comunicare în relații publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale (adrese, rapoarte).
  • Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă.
  • Analiza cerințelor pentru implementarea softurilor educaționale;
  • Operarea documentelor în SAP al căror flux implică Serviciul Digitalizare și Analiză Date;
  • Operațiuni specifice în cadrul SAP, pentru fluxuri de lucru administrative din cadrul UVT, conform indicațiilor și solicitărilor din partea departamentelor de resort sau ale coordonatorului ierarhic;
  • Analiza cerințelor pentru dezvoltarea modulelor SAP;
  • Testarea implementărilor in SAP;
  • Realizarea de documentații tehnice;
  • Configurarea și întreținerea aplicațiilor gestionate in cadrul Serviciului DIGITALIZARE ȘI ANALIZĂ DATE;
  • Suport tehnic oferit utilizatorilor UVT și studenților;
  • Sprijin în gestionarea resurselor Serviciului Digitalizare și Analiză date, conform necesităților și responsabilităților trasate în cadrul echipei de către coordonator ierarhic;
  • Asigură o comunicare facilă cu colaboratorii Serviciului DIGITALIZARE ȘI ANALIZĂ DATE;
  • Sprijin în crearea de aplicații bazate pe arhitectură web;
  • Urmărește exemple de bună practică în ceea ce privește domeniul său de activitate și propune potențiale căi de dezvoltare;
  • Respectă termenele limită și angajamentele pe care și le ia;
  • Are obligația să cunoască și să aplice legislația care reglementează activitatea sa;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Pregătește și răspunde de predarea la arhivă a documentelor;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timișoara;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail și adresa de support@e-uvt.ro care intră în aria sa de competență, respective delegate de superiorul ierarhic;
  • Să se ponteze zilnic cu cartela sau amprenta digitală conform procedurii aprobate atât la sosirea cât și la plecarea de la universitate.

 

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.