EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de administrator imobil

Anunţ privind ocuparea postului de administrator imobil

Data concursului: 8 septembrie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 103
  1. Comisia de concurs:
  • Petcu Vlad – Președinte;
  • Morar Gabriel – Membru;
  • Pârjol Cristian – Membru;
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Georgescu Laurențiu – Președinte;
  • Schwarz Valentin – Membru;
  • Topai Nadia – Membru;
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Mihoc Iuliana;
  • Coicea Liviu.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Botineștean Livia, Departament Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba prcatică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Carta Universitatii de Vest din Timișoara;
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completarile ulterioare;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 31.08.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

 

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de administrator imobil, în cadrul Serviciului Administratv:

  • Postul de administrator imobil este subordonat șefului Serviciului Administrativ;
  • Punct de lucru sat Gărâna, jud. Caraș-Severin;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 3178 – maximum 4938 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii superioare;
  • Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
  • Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe - calculator: Microsoft Office;
  • Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă.
  • manifestă un comportament corect şi responsabil faţă de persoanele din imobil,
  • răspunde de păstrarea în condiţii corespunzătoare, conform legislaţiei în vigoare, a bunurilor mobile şi imobile aflate în gestiune,
  • răspunde de efectuarea şi întreţinerea curăţeniei,
  • planifică și organizează materialele consumabile necesare desfăşurării activităţii,
  • răspunde de funcţionarea în condiţii optime a instalaţiilor electrice, sanitare, termice,
  • intervine telefonic, adresă scrisă, la dispeceratele furnizorilor de utilităţi şi servicii, ori de câte ori sesizează întreruperi sau funcţionarea anormală a instalaţiilor,
  • întocmeşte şi urmăreşte finalizarea, realizarea, solicitărilor din referatele de necesitate pentru achiziţiie de produse, servicii şi lucrări de reparaţii,
  • răspunde prin semnătură, de exactitatea şi realitatea materialelor decontate prin Referatul de necesitate, pentru executarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii solicitate,
  • răspunde prin semnătură, de exactitatea şi realitatea înscrisurilor din Bonurile de consum şi Bonurile de transfer emise de gestionarul magaziei centrale,
  • răspunde de depozitarea materialelor în bune condiţii pentru a se evita degradarea acestora, respectându-se şi normele de protecţia muncii şi P.S.I.,
  • sesizează superiorul ierarhic de problemele pe care nu le poate rezolva, prin adresă scrisă, e-mail sau telefonic,
  • sesizează şefului ierarhic toate defecţiunile ce pot conduce la accidente de muncă în incinta imobilului pe care îl administrează,
  • răspunde de obţinerea Autorizaţiei de funcţionare a imobilului de la autorităţile competente,
  • întocmeşte Propuneri de plan de achiziţii pentru produse, servicii, lucrări necesare desfăşurării activităţilor curente,
  • este membru în Comisia de recepţie a lucrărilor de reparaţii curente, capitale, modernizări, reabilitări,
  • efectuează Inventarierea bunurilor materiale, la termenele şi în condiţiile prevăzute de lege,
  • împreună cu comisia de inventariere – în calitate de gestionar sau membru al comisiei,
  • face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventare din gestiunea imobilului conform actelor normative în vigoare,
  • stabileşte graficul de livrare şi urmăreşte colectarea deşeurilor menajere în regim selectiv conform actelor normative în vigoare,
  • organizează activitatea în imobil pentru realizarea serviciilor de dezinsecţie şi deratizare,
  • se obligă să respecte secretul de serviciu,
  • asigură păstrarea şi arhivarea tuturor documentelor emise şi primite conform Nomenclatorului de arhivare în vigoare,
  • păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de department / universitate,
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi,
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile,
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare;
  • alte atributii trasate de catre seful ierarhic.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.