Comisia de contestaţie:
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Diana David
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 10.02.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Administrator imobil FEFS”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
Informaţii privind postul de administrator imobil, în cadrul Serviciului Administratv:
Condiții generale:
Condiții specifice:
– administrator al Facultatii de Educatie Fizica si Sport;
– asigură funcționarea echipamentelor și aparaturii din laboratoarele facultății pe durata desfășurării activităților didactice: ore de curs, semănării, laborator, practică, elaborări de licențe;
– gestionează mijloacele fixe, obiectele de inventar, cărțile de specialitate şi materialele primite în inventar pentru toată facultatea;
– urmăreşte permanent starea de funcţionare a calculatoarelor, a echipamentelor video şi a fotocopiatoarelor (evidenţă, defecţiuni şi reparaţii, sesizarea service-ului, recepţionarea reparaţiilor, etc.);
– răspunde de păstrarea în condiţii de funcţionare a echipamentelor tehnice din dotarea facultăţii – participă în cadrul comisiei de recepţie, la recepţionarea echipamentelor;
– întocmeşte documente necesare pentru activitatea laboratoarelor facultăţii, în conformitate cu dispoziţiile primite;
– urmăreşte şi răspunde de modul în care se realizează printările în laboratoare: cooperează cu persoana desemnată drept administrator de reţea, rezolvând problemele ce-i intră în competenţă;
– întocmește documentațiile pentru achiziții și urmărește derularea eficientă a acestora, răspunzând de calitatea lucrărilor întocmite;
– răspunde de asigurarea bazei tehnice necesare desfăşurării întâlnirilor de lucru pe proiecte,etc.;
– îndeplinește prompt și operativ sarcinile legate de buna derulare din punct de vedere administrativ a programelor de cercetare în care este implicată facultatea;
– operează în programul SAP inventarierea mijloacelor fixe/obiecte cu toate operațiunile anexe, propunerile de casare a mijloacelor fixe și obiecte de inventar, propunerile de achiziții/referate de necesitate pe facultate, pe proiecte, pe studii postuniversitare, generează bonuri de consum pentru fiecare unitate logistică;
– întocmește notele de transfer la terți;
– întocmeşte cererea de suplimentare/transferare buget pentru articolul bugetar propus de Decan pentru achiziţie cu deficit financiar;
– efectuează decontarea abonamentelor studenților prelucrând documentele și statele de plată, ordonanțarea de plată;
– răspunde solicitărilor legate de baza materială, logistică, spații aferente facultății cu ocazia auditului anual, punând la dispoziție datele solicitate;
– sprijină activitatea de depunere de proiecte prin transmiterea informaţiei despre apeluri în mod adecvat şi pregătirea documentelor pentru depunerea acestora;
– sprijină activitatea de derulare a proiectelor de cercetare și dezvoltare;
– sprijină activitatea de cercetare și dezvoltare, în general;
– îndeplineşte orice sarcină, în caz de nevoie, legat de secretariat: xeroxat, participare la înscrieri admitere, licenţe, etc.;
– se obligă să respecte secretul de serviciu;
– asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
– constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
– constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi.
– se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.