Bine ați venit pe website-ul UVT!
UVT utilizează fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe website-ul nostru.
Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a UVT cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și pentru a citi și înțelege conținutul Politicii Cookie.
Prin continuarea navigării pe website-ul nostru, confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.
Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
Folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să navigați cu eficiență și să utilizați anumite funcții. Veți găsi informații detaliate privind cookie-urile în cadrul fiecăreia dintre categoriile de consimțământ de mai jos.
Cookie-urile care sunt considerate „Necesare” sunt stocate în browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru a permite buna funcționare a unor funcții de bază ale site-ului. ...
Cookie-urile necesare sunt esențiale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul web nu va funcționa în modul dorit fără ele.Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.
Nu există cookie-uri de afișat.
Cookie-urile de funcționalitate ajută la realizarea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de socializare, colectarea de feedback și alte caracteristici ale terților.
Nu există cookie-uri de afișat.
Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații cu privire la valori, cum ar fi numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.
Nu există cookie-uri de afișat.
Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță al site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe de utilizare mai bună pentru vizitatori.
Nu există cookie-uri de afișat.
Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame personalizate pe baza paginilor pe care le-au vizitat anterior și pentru a analiza eficiența campaniei publicitare.
Nu există cookie-uri de afișat.
Comisia de contestaţie:
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Diana David
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 10.02.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Administrator imobil FEFS”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
Informaţii privind postul de administrator imobil, în cadrul Serviciului Administratv:
Condiții generale:
Condiții specifice:
- administrator al Facultatii de Educatie Fizica si Sport;
- asigură funcționarea echipamentelor și aparaturii din laboratoarele facultății pe durata desfășurării activităților didactice: ore de curs, semănării, laborator, practică, elaborări de licențe;
- gestionează mijloacele fixe, obiectele de inventar, cărțile de specialitate şi materialele primite în inventar pentru toată facultatea;
- urmăreşte permanent starea de funcţionare a calculatoarelor, a echipamentelor video şi a fotocopiatoarelor (evidenţă, defecţiuni şi reparaţii, sesizarea service-ului, recepţionarea reparaţiilor, etc.);
- răspunde de păstrarea în condiţii de funcţionare a echipamentelor tehnice din dotarea facultăţii - participă în cadrul comisiei de recepţie, la recepţionarea echipamentelor;
- întocmeşte documente necesare pentru activitatea laboratoarelor facultăţii, în conformitate cu dispoziţiile primite;
- urmăreşte şi răspunde de modul în care se realizează printările în laboratoare: cooperează cu persoana desemnată drept administrator de reţea, rezolvând problemele ce-i intră în competenţă;
- întocmește documentațiile pentru achiziții și urmărește derularea eficientă a acestora, răspunzând de calitatea lucrărilor întocmite;
- răspunde de asigurarea bazei tehnice necesare desfăşurării întâlnirilor de lucru pe proiecte,etc.;
- îndeplinește prompt și operativ sarcinile legate de buna derulare din punct de vedere administrativ a programelor de cercetare în care este implicată facultatea;
- operează în programul SAP inventarierea mijloacelor fixe/obiecte cu toate operațiunile anexe, propunerile de casare a mijloacelor fixe și obiecte de inventar, propunerile de achiziții/referate de necesitate pe facultate, pe proiecte, pe studii postuniversitare, generează bonuri de consum pentru fiecare unitate logistică;
- întocmește notele de transfer la terți;
- întocmeşte cererea de suplimentare/transferare buget pentru articolul bugetar propus de Decan pentru achiziţie cu deficit financiar;
- efectuează decontarea abonamentelor studenților prelucrând documentele și statele de plată, ordonanțarea de plată;
- răspunde solicitărilor legate de baza materială, logistică, spații aferente facultății cu ocazia auditului anual, punând la dispoziție datele solicitate;
- sprijină activitatea de depunere de proiecte prin transmiterea informaţiei despre apeluri în mod adecvat şi pregătirea documentelor pentru depunerea acestora;
- sprijină activitatea de derulare a proiectelor de cercetare și dezvoltare;
- sprijină activitatea de cercetare și dezvoltare, în general;
- îndeplineşte orice sarcină, în caz de nevoie, legat de secretariat: xeroxat, participare la înscrieri admitere, licenţe, etc.;
- se obligă să respecte secretul de serviciu;
- asigură confidențialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
- constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenței electronice sosite pe adresa instituțională de e-mail.
- constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi.
- se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor și celorlalte reglementări în vigoare.