Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă– ora 10:00;
- proba practică;
- interviu.
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
- Carta Universității de Vest din Timișoara;
- Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completarile ulterioare;
- Codul de etică și deontologie universitară a UVT;
- Legea 319/2006 – privind securitatea și sănătatea în muncă;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor;
- Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 – Normele privind organizarea și efectuarea inventarierii;
- Regulamentul de cazare în căminele UVT.
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 26.01.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
- copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
- curriculum vitae;
- declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).
Informaţii privind postul de administrator imobil, în cadrul Departamentului/Serviciului Social:
- Postul de administrator imobil este subordonat șefului Serviciului Serviciu;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut de încadrare a postului este de 3.610 lei.
- Indemnizatia de hrana: 347 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).
Condiții generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
- Studii superioare în curs de finalizare;
- Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
- Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
- Cunoştinţe - calculator: Microsoft Office și Google Drive;
- Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): engleza avansat, o altă limbă de circulație internațională(de preferat spaniolă) conversațional;
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
- Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
- Abilităţi de comunicare
- Capacitatea de a lucra în echipă
- Capacitatea de analiză şi sinteză
- Asumarea responsabilităţii
- Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
- Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
- Păstrarea confidenţialităţii
- Corectitudine şi fidelitate
- Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
- Disponibilitate pentru lucrul în program prelungit, în anumite condiții.
- Reprezintă conducerea UVT în Contractul de închiriere încheiat cu locatarii cazați în căminele studențești UVT;
- Răspunde de respectarea oridinii și disciplinei conform prevederilor din Contractul de închiriere încheiat între UVT și locatarii cazați;
- Manifestă un comportament corect și responsabil față de locatarii căminului;
- Răspunde de păstrarea în condiții corespunzătoare, conform legislației în vigoare, a bunurilor mobile și imobile aflate în gestiune;
- Răspunde de efectuarea și întreținerea curățeniei în spațiile de folosință comună din cămin și urmărește calitatea muncii îngrijitoarelor;
- Răspunde de funcționarea în condiții optime a instalațiilor electrice, sanitare, termice, cablu TV și internet, aparatura electronică și electrocasnică verificând zilnic registrul de sesizări al căminului;
- Intervine telefonic, adresă scrisă, e-mail la dispeceratele furnizorilor de utilități și servicii ori de câte ori sesizează întreruperi sau funcționarea anormală a instalațiilor electrice, sanitare, de gaze naturale, apă, căldură, canal, semnal TV, internet, aparatură electronică și electrocasnică;
- Întocmește lunar machete statistice din care rezultă cantitativ și valoric costurile de funcționare ale căminului: energie electrică, apă rece, apă caldă, gaze naturale, deșeuri menajere, salarii, și alte servicii;
- Întocmește referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente imobilului;
- Răspunde prin semnătură de exactitatea și realitatea materialelor decontate prin Referatul de necesitate, pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații solicitate;
- Răspunde prin semnătură, de exactitatea și realitatea înscrisurilor din Bonurile de consum și Bonurile de transfer emise de gestionarul magaziei centrale;
- Sesizează superiorul ierarhic de problemele pe care nu le poate rezolva, prin adresă scrisă, e-mail sau telefonic;
- Realizează cazarea studenților la începutul anului universitar, conform prevederilor Regulamentului de cazare, predând camera, inventarul acesteia și obiectele de inventar (lenjerie) pe baza unei anexe la Contractul de închiriere;
- Urmărește împreună cu comitetul de cămin, respectarea prevederilor Contractului de închiriere.
- Întocmește documentația aferentă (mustrare, avertisment, excludere din cămin) pentru locatarii ce nu respectă obigațiile asumate prin Contractul de închiriere;
- Răspunde de completarea la zi a Cărții de imobil;
- Răspunde de obținerea Autorizației de funcționare a imobilului de la autoritățile competente;
- Întocmește Propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
- Este membru în Comisia de recepție a lucrărilor de reparații curente, capitale, modernizări, reabilitări;
- Efectuează Inventarierea bunurilor materiale, la termenele și în condițiile prevăzute de lege, împreună cu comisia de inventariere-în calitate de gestionar sau membru al comisiei;
- Face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din gestiunea căminului, conform actelor normative în vigoare;
- Răspunde ca și utilizator, de corectitudinea informațiilor referitoare la studenții cazați, în sistemul informatic UMS;
- Folosește sistemul informatic UMS, pentru generarea unor documente de tip Raport, documente ce folosesc la evidența studenților din cămin, la urmărirea încasării taxelor de cămin, statistici etc. ;
- Actualizează baza de date UMS privind schimbări în evidența studenților, evidența taxelor de cămin, subvenții acordate, reduceri de taxe;
- Stabilește graficul de livrare și urmărește colectarea deșeurilor menajere în regim selectiv-conform actelor normative în vigoare;
- Organizează activitatea în cămin pentru realizarea serviciilor de dezinsecție și deratizare;
- Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
- Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
- Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- Se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.