Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă– ora 10:00;
- proba practică;
- interviu.
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
- Carta Universității de Vest din Timișoara
- Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul de etică și deontologie universitară a UVT;
- Proba practica conform postului.
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 13.02.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
- copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
- curriculum vitae;
- declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).
Informaţii privind postul de administrator financiar, din cadrul Departamentului/Serviciului Administrativ:
- Postul de administrator financiar este subordonat șefului serviciu.
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut a postului este de 3921 lei.
- Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).
Condiții generale:
- are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
- Cunoştinţe calculator: Microsoft Office;
- Alte cerințe specifice:
- capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
- spirit de inițiativă;
- persoană responsabilă și organizată;
- abilități de comunicare;
- abilități de lucru în echipă.
- Crearea referatelor de necesitate în SAP;
- Realizarea inventarului în aplicaţia informatică SAP;
- Realizarea propunerilor de casare în SAP;
- Realizarea cosumurilor pentru materiale;
- Crearea comezilor necesare eliberării facturii pentru cei care se cazează în regim hotelier;
- Întocmește planul anual de achiziție (materiale consumabile, obiecte de inventar și mijloacelor fixe ) și servicii;
- Întocmește propunerile și referatele de necesitate;
- Repartizarea materialelor pe obiective;
- Solicitarea pentru a crea noi materiale în sistem și depunerea la Serviciul Achiziții;
- Întocmește cerei suplimentare ( transfer ) buget;
- Lunar întocmește pontajele și distribuie fluturașii de salarii pe obiective;
- Lunar distribuie tichetele de masă și întocmește decontul pentru serviciul de contabilitate;
- Participă lunar la inventarierea gestiunilor din cadrul UVT;
- Se obligă să respecte secretul de serviciu;
- Constituie obligaţii de serviciu şi alte sarcini date de superiorul ierarhic legate de specificul activităţii, cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
- Se obligă să respecte prevederile Regulamentului intern.
- Actualizarea atribuțiilor se va face în funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
- Se obligă să respecte prevederile Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare din cadrul UVT.