EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Data concursului: 21 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
  1. Comisia de concurs:
  • Vlad Petcu – Președinte
  •  Morar Gabriel– Membru
  • Parjol Cristian– Membru
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Georgescu Laurentiu – președinte
  •  Schwarz Valentin – membru
  • Ciciou Anca – membru
  • Dicso Vanessa – secretar comisie.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Adrian Stoican
  • Coicea Liviu
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • David Diana, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. proba practică;
  4. interviu.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT;
  • Proba practica conform postului.

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 13.02.2023, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de administrator financiar, din cadrul Departamentului/Serviciului Administrativ:

  • Postul de administrator financiar  este subordonat șefului serviciu.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3921 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Office;
  • Alte cerințe specifice:
    - capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    - spirit de inițiativă;
    - persoană responsabilă și organizată;
    - abilități de comunicare;
    - abilități de lucru în echipă.
  • Crearea referatelor de necesitate în SAP;
  • Realizarea inventarului în aplicaţia informatică SAP;
  • Realizarea propunerilor de casare în SAP;
  •  Realizarea cosumurilor pentru materiale;
  • Crearea comezilor necesare eliberării facturii pentru cei care se cazează în regim hotelier;
  • Întocmește planul anual de achiziție (materiale consumabile, obiecte de inventar și mijloacelor fixe ) și servicii;
  • Întocmește propunerile și referatele de necesitate;
  • Repartizarea materialelor pe obiective;
  • Solicitarea pentru a crea noi materiale în sistem și depunerea la Serviciul Achiziții;
  • Întocmește cerei suplimentare ( transfer ) buget;
  • Lunar întocmește pontajele și distribuie fluturașii de salarii pe obiective;
  • Lunar distribuie tichetele de masă și întocmește decontul pentru serviciul de contabilitate;
  • Participă lunar la inventarierea gestiunilor din cadrul UVT;
  • Se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • Constituie obligaţii de serviciu şi alte sarcini date de superiorul ierarhic legate de specificul activităţii, cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Se obligă să respecte prevederile Regulamentului intern.
  • Actualizarea atribuțiilor se va face în funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
  • Se obligă să respecte prevederile Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare din cadrul UVT.