Comisia de contestaţie:
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Diana David
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 21.11.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
Informaţii privind postul de administrator financiar, din cadrul Departamentului/Serviciului Administrativ:
Condiții generale:
Condiții specifice:
- întocmește angajamente, propunerile și ordonanțările pentru spațiile închiriate: Facultatea de Muzică; Bazinul de înot pentru Fac. de Educație Fizică și Sport; Politehnica Timișoara; Casa de Cultură a Studenților;
Retim – comenzi container;
- întocmește angajamente, propuneri și ordonanțări pentru utilități, Retim, Aquatim, Colterm, Engye, Enel, Orange, RDS;
- achită lunar utilitățile pentru imobilele UVT și întocmește decont pentru cele 2 apartamente care aparțin instituției UVT;
- responsabil cu urmărirea curentă a comportării in situ/ la fața locului a clădirilor ce fac parte din patrimoniul UVT-spații de învățământ, cercetare, practică studențească, cazare.
- monitorizează in situ/ la fața locului clădirile ce fac parte din patrimoniul UVT.
- propune intervenții, de natura consolidărilor, reparații capitale, reparații curente, modernizări la clădirile ce fac parte din patrimoniul UVT;
- constatările făcute și măsurile propuse pentru menținerea în stare de funcționare a clădirilor, se vor înscrie în Cartea tehnică a construcției printr-un Proces Verbal;
- în mod obligatoriu, după trecerea unor calamități naturale (furtuni, căderi masive de zăpadă, inundații, incendii, alunecări de teren, etc.) constatările făcute, se consemnează în Cartea tehnică a construcției printr-un Proces Verbal;
- controlează și verifică executarea măsurilor de intervenție prescrise la fiecare clădire în parte și consemnează faptele în Cartea tehnică a construcției, printr-un Proces verbal;
- centralizează și evidențiază toate Referatele de reparații întocmite de administratorii de clădiri sau administratorii de facultăți;
- răspunde de evidențierea și centralizarea consumurilor de materiale, aferente reparațiilor solicitate de către administratorii de clădiri și de facultăți și aprobate de conducerea UVT prin Referatele de reparații;
- asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE
2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
- să participe la cursurile de instruire aprobate de conducerea departamentului;
- constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
- constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.