EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Data concursului: 29 noiembrie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
  1. Comisia de concurs:
  • Vlad Petcu – Președinte
  • Gabriel Morar– Membru
  • Vanessa Dicso– Membru
  • Diana David , Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Laurentiu Georgescu – președinte
  • Anca Ciciou – membru
  • Liviu Coicea – membru
  • Diana David – secretar comisie.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Adrian Stoican
  • Iuliana Mihoc
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Diana David

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. proba practică;
  4. interviu.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT.

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 21.11.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de administrator financiar, din cadrul Departamentului/Serviciului Administrativ:

  • Postul de administrator financiar  este subordonat șefului serviciu.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3564 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare;
    - Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): minim 5 ani;
    - Cunoştinţe calculator : Microsoft Office;
    - Alte cerințe specifice - capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres ;
    - spirit de inițiativă ;
    - persoană responsabilă și organizată ;
    - abilități de comunicare ;
    - abilități de lucru în echipă.

- întocmește angajamente, propunerile și ordonanțările pentru spațiile închiriate: Facultatea de Muzică; Bazinul de înot pentru Fac. de Educație Fizică și Sport; Politehnica Timișoara; Casa de Cultură a Studenților;
Retim – comenzi container;
- întocmește angajamente, propuneri și ordonanțări pentru utilități, Retim, Aquatim, Colterm, Engye, Enel, Orange, RDS;
- achită lunar utilitățile pentru imobilele UVT și întocmește decont pentru cele 2 apartamente care aparțin instituției UVT;
- responsabil cu urmărirea curentă a comportării in situ/ la fața locului a clădirilor ce fac parte din patrimoniul UVT-spații de învățământ, cercetare, practică studențească, cazare.
- monitorizează in situ/ la fața locului clădirile ce fac parte din patrimoniul UVT.
- propune intervenții, de natura consolidărilor, reparații capitale, reparații curente, modernizări la clădirile ce fac parte din patrimoniul UVT;
- constatările făcute și măsurile propuse pentru menținerea în stare de funcționare a clădirilor, se vor înscrie în Cartea tehnică a construcției printr-un Proces Verbal;
- în mod obligatoriu, după trecerea unor calamități naturale (furtuni, căderi masive de zăpadă, inundații, incendii, alunecări de teren, etc.) constatările făcute, se consemnează în Cartea tehnică a construcției printr-un Proces Verbal;
- controlează și verifică executarea măsurilor de intervenție prescrise la fiecare clădire în parte și consemnează faptele în Cartea tehnică a construcției, printr-un Proces verbal;
- centralizează și evidențiază toate Referatele de reparații întocmite de administratorii de clădiri sau administratorii de facultăți;
- răspunde de evidențierea și centralizarea consumurilor de materiale, aferente reparațiilor solicitate de către administratorii de clădiri și de facultăți și aprobate de conducerea UVT prin Referatele de reparații;
- asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE
2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
- să participe la cursurile de instruire aprobate de conducerea departamentului;
- constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
- constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
- se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.