EȘTI AICI:
Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Anunț privind ocuparea postului de administrator financiar

Data concursului: 12 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

Comisia de concurs:

  • Spiridon Cosmin Alexandru – Președinte
  • Sipos Dorina – Membru 1
  • Craculeac Codruta – Membru 2
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar.

Comisia de contestaţie:

  • Vlad Sergiu Petcu – Președinte,
  • Barbulescu Adriana– Membru,
  • Milu Nicoleta – Membru,
  • Dicso Vanessa – secretar comisie.

Membru supleant comisie concurs:

  • Vuia Angelica
  • Margin Daniela

Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Boldor Beatrice

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă– ora 10:00;
  3. proba practică – Microsoft Office– ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

  • Legea contabilitatii, legea nr. 82/1991, republicata 2008- cu modificările și completările multerioare;
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor Metodologice prvind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice. Planul de conturi pentru instituţiile publice;
  • Legea finantelor publice nr. 500/2002, actualizata;
  • Ordin nr 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice , precum şi organizarea evidenţei şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
  • Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005 – cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de concurs se vor depune  până în data de 04.07.2022, ora 15:00, la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.roresurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de administrator financiar, în cadrul Departamentului Economico Financiar

  • Postul de administrator financiar este subordonat șefului de birou.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3.371 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare în domenii relevante postului;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială); nu este necesară;
  • Cunostinte Contabilitate, SAP, Excel;
  • Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză;
    • adaptare dinamică la sarcinile de serviciu;
    • rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă
  • răspunde de ținerea evidenței contabile sintetice și analitice a activității universității în conformitate cu documentele economico-financiare prelucrate;
  • înregistrează și ține evidența contabilă în programele informatice ale universității;
  • introduce, verifică şi ţine evidenţa documentelor introduse în aplicaţia FOREXEBUG;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor contabile;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor contabile pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative, cronologic și sistematic;
  • răspunde pentru ținerea evidenței detaliate a cheltuielilor și a disponibilului din conturile bancare ale universității;
  • verifică soldurile conturilor din evidența sintetică și analitică cu cele din balanța de verificare;
  • răspunde de verificarea lunară a balanțelor de furnizori, debitori, creditori pentru activitățile pe care le realizează;
  • răspunde de întocmirea de note contabile pentru operațiunile ce se realizează în cadrul Departamnetului Economico-Financiar;
  • răspunde de verificarea înscrierii corecte a operațiunilor în registrul de casă și extrasele de cont, în baza documentelor justificative;
  • identifică activitățile cu risc ridicat de producere și le raportează superiorului ierarhic;
  • răspunde cu promtitudine la cerințele tuturor organelor de control și răspunde de îndeplinirea
  • sarcinilor corective rezultate din procesele verbale de control ce revin serviciului contabilitate;
  • răspunde de păstrarea și utilizarea corespunzătoare a aparaturii date în folosință la locul de muncă, conform normelor tehnice;
  • asigură sprijin o dată la trei luni pentru întocmirea bilanțului contabil și a anexelor acestuia;
  • se preocupă activ de însușirea permanentă a cerințelor legislative legale și de reglementare economico-financiare în vigoare;
  • realizează și întocmește rapoarte cu informații relevante rezultate în urma prelucrării datelor economico-financiare;
  • înregistrează și ține evidența financiară în programele informatice ale universității;
  • verifică documentele justificative și legalitatea actelor ce stau la baza înregistrărilor economico-financiare;
  • răspunde de realizarea înregistrărilor financiare pentru operațiunile economico-financiare în conformitate cu actele justificative , cronologic și sistematic;
  • verifică, întocmește și semnează documentele justificative reprezentate de: propunere de angajare a unei cheltuieli, angajament bugetar și ordonanțare de plată;
  • conlucrează activ cu colegii din departament sau din cadrul departamentelor colaboratoare pentru ducerea la îndeplinire în bune condiții a sarcinilor de serviciu;
  • participă ca membru în comisiile de inventariere a patrimoniului instituției;
  • răspunde pentru arhivarea documentelor întocmite, pentru numerotarea dosarelor, pentru înregistrarea și predarea lor la arhivă, în condițiile prevăzute de legislația în vigoare;
  • se obligă să respecte secretul de serviciu;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile.
  • constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare din cadrul U.V.T.