Personalizarea preferințelor de consimțământ

Folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să navigați cu eficiență și să utilizați anumite funcții. Veți găsi informații detaliate privind cookie-urile în cadrul fiecăreia dintre categoriile de consimțământ de mai jos.

Cookie-urile care sunt considerate „Necesare” sunt stocate în browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru a permite buna funcționare a unor funcții de bază ale site-ului. ... 

Întotdeauna activ

Cookie-urile necesare sunt esențiale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul web nu va funcționa în modul dorit fără ele.Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile de funcționalitate ajută la realizarea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de socializare, colectarea de feedback și alte caracteristici ale terților.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații cu privire la valori, cum ar fi numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță al site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe de utilizare mai bună pentru vizitatori.

Nu există cookie-uri de afișat.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame personalizate pe baza paginilor pe care le-au vizitat anterior și pentru a analiza eficiența campaniei publicitare.

Nu există cookie-uri de afișat.

EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a patru posturi de îngrijitor

Anunţ privind ocuparea a patru posturi de îngrijitor

Data concursului: 17 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.
  1. Comisia de concurs:
  • Petcu Vlad  – Președinte
  • Morar Gabriel – Membru 1
  • Parjol Cristian – Membru 2
  • David Diana – Secretar
  1. Comisia de contestaţie:
  • Georgescu Laurentiu  – Președinte
  • Schwarz Valentin  – Membru 1
  • Ciciou Anca – Membru 2
  • David Diana – Secretar
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Coicea Liviu
  • Stoican Adrian
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Dicso Vanessa, Departamentul Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba practică – ora 10:00;
  3. interviu – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

- Proba practica prin care se vor folosi echipamentele din dotarea UVT specifice postului;
- Legea nr. 319/2006 privind sănătatea şi securitatea în muncă;
- Manualul Normelor de Siguranţă în Activitatea de Curăţenie;
- Proba practica.

 

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 09.02.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind posturile de îngrijitor, în cadrul Serviciului Administrativ:

  • Postul de îngrijitor este subordonat șefului Serviciului Serviciu;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut al postului este de 3000 lei.
  • Indemnizația de hrană 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul);

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii generale;
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): fără experiență;
  • se ocupă de curăţenia şi întreţinerea prin măturat, spălat suprafaţa de joc, vestiare, grupuri sanitare coridoare, întreţinut parchet, şters praf, spălat geamuri, uşi, curăţat covoare, curăţat grupuri sanitare, mutări de mobilier, amenajat birouri;
  • curăţenia efectuată în mod sectorizat, cu posibilitatea de rotire a sectoarelor de lucru dacă este necesar;
  • răspunde de curăţenia sectorului în care îşi desfăşoară activitatea;
  • răspunde şi la alte chemări ori de câte ori este nevoie;
  • îndeplineşte orice alte munci în legătură cu activitatea de întreţinere şi gospodărire atât în interiorul cât şi în exteriorul clădirii;
  • este direct răspunzătoare de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are în primire;
  • mătură zilnic holurile imobilului şi în faţa obiectivului;
  • şterge praful şi pânzele de păianjen din interiorul imobilului ori de câte ori este nevoie;
  • asigură curăţenia din zona spaţiului verde aferentă imobilului (să strângă hârtiile, crengile, frunzele, etc.);
  • participă împreună cu reprezentanţii firmei de salubrizare la descărcarea gunoiului menajer;
  • constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări în vigoare.