EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate învățământ

Anunţ privind ocuparea postului de referent de specialitate învățământ

Data concursului: 6 iulie, 2022
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4.

1. Comisia de concurs:

  • conf. univ. dr. Cătălina Armanca Ancuţa – președinte;
  • Andra-Mirona Stan-Dragotesc – membru;
  • lect. univ. dr. Oana Roxana Ivan – membru;
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane – Secretar

2. Comisia de contestaţie:

  • Aldea Bogdan – președinte;
  • Roxana Petronela Diaconescu – membru;
  • Ciciou Anca – membru;
  • Boldor Beatrice, Departamentul Resurse Umane- Secretar

3. Membru supleant comisie concurs:

  • Dronca Daiana;
  • Hoț Horațiu;

4. Membru supleant secretar comisie de concurs:

  • Dicso Vanessa, Departament Resurse Umane.

 

Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Beatrice Boldor

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în  3 etape succesive, după cum urmează:

  1. Analiza dosarelor de înscriere în vederea verificării eligibilităţii; dosarul de înscriere va include o scrisoare de recomandare;
  2. Probă scrisă ce va include: două subiecte a câte 45 de puncte fiecare- 10 puncte din oficiu, ora 10:00.
  3. Interviu organizat în limba engleză – ora 13:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

Bibliografia concursului:

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 28.06.2022, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. scrisoare de recomandare;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate învățământ, din cadrul Departamentului Relații Internaționale

  • Postul de referent de specialitate învățământ este subordonat Directorului Departamentului de Relaţii Internaţionale.
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul minim brut a postului este de 3371 lei.
  • Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

 

 

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 Condiții specifice:

  • Studii superioare; constituie un avantaj studii finalizate cu diplomă de licență în domeniul economic.
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): minim un an de experiență
  • Cunoaşterea a minim două limbi străine, dintre care una să fie în mod obligatoriu engleza, la nivel C1 sau C2 conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine.
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Word, Microsoft Excel.

Proiecte Erasmus+ la UVT:

  • Promovarea oportunităţilor oferite de noul program Erasmus+ în ceea ce priveşte proiectele de diverse tipuri, altele decât cele de mobilităţi, în UVT;
  • Suport administrativ pentru cadrele didactice din UVT în vederea scrierii de proiecte Erasmus+, altele decât cele de mobilităţi: Parteneriate pentru Cooperare, Jean Monnet, Erasmus+ Sports etc.
  • Suport administrativ pentru implementarea proiectelor Erasmus+, altele decât cele de mobilităţi, în faza iniţială de implementare: informarea managerilor privind procedurile interne referitoare la resurse umane, gestiunea financiară şi achiziţiile de bunuri/ servicii, oferirea de suport birocratic în vederea demarării proiectului.
  • Intermedierea comunicării între managerii de proiect şi prorectorul de resort.
  • Sprijinirea managerilor de proiect în comunicarea cu instituţiile finanţatoare (ANPCDEFP, EACEA).

 

Proiecte Erasmus+ de mobilităţi la UVT:

  • Introducerea în SAP a datelor pentru Creare Creditori Bursieri şi Creare credite bursieri, aferente fiecărei mobilităţi Erasmus+ şi SEE, în colaborare cu colegii şi colegele din cadrul Biroului Erasmus+;
  • Centralizarea statelor de plată pentru mobilităţi Erasmus+ şi SEE şi transmiterea lor, cu toate detaliile şi avizele aferente, către Departamentul Economico-Financiar;
  • Suport administrativ pentru organizarea Programelor Intensive Mixte găzduite de UVT (achiziţii, angajări, promovare), împreună cu managerul proiectului de mobilităţi din care fac parte acestea şi cu coordonatorii de eveniment din cadrul facultăţilor;
  • Întocmirea documentaţiei necesare demarării la nivel intern UVT a procesului de achiziţii produse/servicii (plan achiziţii, referat necesitate, caiet de sarcini, propunere plan în SAP) din fondurile proiectelor de mobilităţii Erasmus+ şi SEE aflate în gestiunea Biroului Erasmus+, în conformitate cu procedurile specifice Departamentului de Evidență Patrimoniu, Achiziții și Monitorizare Investiții.

 

Studenţi şi lectori internaţionali:

  • Întocmirea statelor de plată lunare pentru programul Visiting@WUT şi transmiterea lor către Departamentul Economico-Financiar, în baza informaţiilor primite de la responsabilul din cadrul BCSD;
  • Întocmirea documentaţiei aferente achiziţiei de transport pentru beneficiarii programului Visiting@WUT în baza informaţiilor primite de la responsabilul din cadrul BCSD;
  • Întocmirea statelor de plată pentru programul CEEPUS, transmiterea lor către facultăţi şi Departamentul Economico-Financiar, în baza informaţiilor primite de la responsabilul din cadrul BCSD;
  • Gestiunea rambursărilor de taxe pentru studenţii din state terţe UE.

Activități de diseminare a informațiilor privind activitatea D.R.I. către publicul larg:

  • Ȋntreține și actualizează paginile de internet ale site-ului Departamentului de Relații Internaționale (în cooperare cu Serviciu IT&C);
  • Elaborează materiale de informare și prezentare pentru secțiunile corespunzătoare postului (în cooperare cu Departamentul de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional);

Altele:

    • Pregăteşte documentele DRI în vederea predării la arhivă;
    • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toata durata contractului individual de muncă şi după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
    • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
    • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.