EȘTI AICI:
Anunţ privind ocuparea a două posturi de analist ajutor

Anunţ privind ocuparea a două posturi de analist ajutor

Data concursului: 13 februarie, 2023
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 043
  1. Comisia de concurs:
  • Vlad Petcu – Președinte;
  • Oana Velcota – Membru
  • Diana Bocse – Membru
  • Diana DAVID , Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Cosmin Enache – Președinte,
  • Marius Lazar – Membru,
  • Darius Perta – Membru,
  • Diana DAVID – Departamentul Resurse Umane- Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Mihaela Lovaszi
  • Robert Szabo
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Vanessa DICSO.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

David Diana

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă – ora 10:00;
  3. proba practică - ora 13:00
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • https://www.w3schools.com/
  • https://www.guru99.com/
  • https://www.hubspot.com/knowledge-base
  • https://www.w3.org/TR/WAI-WEBCONTENT/#gl-table-markup
  • Carta UVT - https://uvt.ro/wp-content/uploads/2021/01/Carta-Universitatii-de-Vest-dinTimisoara.-HS-86-din-30.05.2019..pdf

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 03.02.2023, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. atestat de pază;
  9. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane, anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de analist ajutor din cadrul Departamentului/ Serviciului:
- Postul de analist ajutor este subordonat Șefului de Birou;
- Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
- Salariul minim brut a postului este de 3670 lei.
- Indemnizatia de hrană este de 347 lei.
- Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
- Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii medii;
  • Cunostinte programare WEB;
  • Cunostinte medii de programare, in unul din limbajele: Java, Spring Boot, Hibernate ORM, Spring Data JPA, C, C++;
  • Cunostinte in lucrul cu siteme distribuite de control al versiunilor de cod (ex. Git/Github);
  • Cunostinte baze de date relationale si nonrelationale, in special Postgre SQL si MySql;
  • Cunostinte de testare cod, la nivel de unitate si sistem;
  • Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
    - Iniţiativă în găsirea celor mai eficiente mijloace de realizare a obiectivelor
    - Abilităţi de comunicare
    - Capacitatea de a lucra în echipă
    - Capacitatea de analiză şi sinteză
    - Asumarea responsabilităţii
    - Aptitudinea de a desfăşura activităţi complexe
    - Promptitudine şi eficienţă în efectuarea lucrărilor
    - Păstrarea confidenţialităţii
    - Corectitudine şi fidelitate
    - Abilităţi de comunicare: scrisă şi orală
    - Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual
  • Disponibilitate pentru lucrul în program prelungit, în anumite condiții.

- Realizarea de softuri in limbajele de programare mentionate;
- Modificarea si intretinerea aplicatiilor soft programate in Java, dezvoltate in cadrul departamentului;
- Analiza cerințelor pentru dezvoltarea și implementarea softurilor educaționale;
- Operațiuni specifice în cadrul ecosistemelor diverse de platforme dezvoltate și întreținute în cadrul DTDA, pentru fluxuri de lucru administrative din cadrul UVT, conform indicațiilor și solicitărilor din partea coordonatorului ierarhic respectiv ale departamentelor de resort;
- Analiza cerințelor pentru dezvoltarea platformelor și funcționalităților informatice existente și proiectarea de funcționalități noi;
- Testarea implementărilor existente din punct de vedere al consistenței precum și al securității;
- Realizarea de documentații tehnice;
- Configurarea și întreținerea aplicațiilor gestionate in cadrul Serviciului DIGITALIZARE ȘI ANALIZĂ DATE;
- Sprijin în gestionarea resurselor Serviciului Digitalizare și Analiză date, conform necesităților și responsabilităților trasate în cadrul echipei de către coordonator ierarhic;

- Asigură o comunicare facilă cu colaboratorii Serviciului DIGITALIZARE ȘI ANALIZĂ DATE;
- Crearea de aplicații bazate pe arhitectură web;
- Urmărește exemple de bună practică în ceea ce privește domeniul său de activitate și propune potențiale căi de dezvoltare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.