EȘTI AICI:
Anunț concurs administrator imobil

Anunț concurs administrator imobil

Data concursului: 10 mai, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Sediul central al U.V.T., Timişoara, Bd. Vasile Pârvan, nr. 4, sala 179
  1. Comisia de concurs:
  • Schwarz Valentin – Președinte;
  • Coacă Alina – Membru;
  • Ilea Ioan-Mirel – Membru;
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Petcu Vlad – Președinte;
  • Morar Gabriel – Membru;
  • Pârjol Cristian – Membru;
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Coicea Liviu.
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Meliș Mihaela, Departament Resurse Umane.
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, cam. 151, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

 

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică – ora 13:00;
  4. interviu – ora 14:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea educației naționale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completarile ulterioare;
  • Codul de etică și deontologie universitară a UVT;
  • Legea 319/2006 – privind securitatea și sănătatea în muncă;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor;
  • Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 – Normele privind organizarea și efectuarea inventarierii;
  • Regulamentul de cazare al UVT intrat în vigoare la data de 24.09.2020.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 28.04.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

Informaţii privind postul de administrator imobil, în cadrul Serviciului Social:

  • Postul de administrator imobil este subordonat șefului Serviciului Social;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinată - 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 2230 – maximum 4831 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  1. Studii superioare;
  2. Vechimea specifică postului (Experiență într-un post similar): fără experiență;
  3. Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj;
  4. Cunoştinţe:
    • calculator: Microsoft Office și Google Drive;
    • engleză: nivel conversațional;
  1. Alte cerințe specifice:
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
    • spirit de inițiativă;
    • persoană responsabilă și organizată;
    • abilități de comunicare;
    • abilități de lucru în echipă.
  • Reprezintă conducerea UVT în Contractul de închiriere încheiat cu locatarii cazați în căminele studențești UVT;
  • Răspunde de respectarea oridinii și disciplinei conform prevederilor din Contractul de închiriere încheiat între UVT și locatarii cazați;
  • Manifestă un comportament corect și responsabil față de locatarii căminului;
  • Răspunde de păstrarea în condiții corespunzătoare, conform legislației în vigoare, a bunurilor mobile și imobile aflate în gestiune;
  • Răspunde de efectuarea și întreținerea curățeniei în spațiile de folosință comună din cămin și urmărește calitatea muncii îngrijitoarelor;
  • Răspunde de funcționarea în condiții optime a instalațiilor electrice, sanitare, termice, cablu TV și internet, aparatura electronică și electrocasnică verificând zilnic registrul de sesizări al căminului;
  • Intervine telefonic, adresă scrisă, e-mail la dispeceratele furnizorilor de utilități și servicii ori de câte ori sesizează întreruperi sau funcționarea anormală a instalațiilor electrice, sanitare, de gaze naturale, apă, căldură, canal, semnal TV, internet, aparatură electronică și electrocasnică;
  • Întocmește lunar machete statistice din care rezultă cantitativ și valoric costurile de funcționare ale căminului: energie electrică, apă rece, apă caldă, gaze naturale, deșeuri menajere, salarii, și alte servicii;
  • Întocmește referatele de necesitate pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații aferente imobilului;
  • Răspunde prin semnătură de exactitatea și realitatea materialelor decontate prin Referatul de necesitate, pentru executarea lucrărilor de întreținere și reparații solicitate;
  • Răspunde prin semnătură, de exactitatea și realitatea înscrisurilor din Bonurile de consum și Bonurile de transfer emise de gestionarul magaziei centrale;
  • Sesizează superiorul ierarhic de problemele pe care nu le poate rezolva, prin adresă scrisă, e-mail sau telefonic;
  • Realizează cazarea studenților la începutul anului universitar, conform prevederilor Regulamentului de cazare, predând camera, inventarul acesteia și obiectele de inventar (lenjerie) pe baza unei anexe la Contractul de închiriere;
  • Urmărește împreună cu comitetul de cămin, respectarea prevederilor Contractului de închiriere.
  • Întocmește documentația aferentă (mustrare, avertisment, excludere din cămin) pentru locatarii ce nu respectă obigațiile asumate prin Contractul de închiriere;
  • Răspunde de completarea la zi a Cărții de imobil;
  • Răspunde de obținerea Autorizației de funcționare a imobilului de la autoritățile competente;
  • Întocmește Propuneri de plan de achiziții pentru produse, servicii, lucrări necesare desfășurării activităților;
  • Este membru în Comisia de recepție a lucrărilor de reparații curente, capitale, modernizări, reabilitări;
  • Efectuează Inventarierea bunurilor materiale, la termenele și în condițiile prevăzute de lege, împreună cu comisia de inventariere-în calitate de gestionar sau membru al comisiei;
  • Face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din gestiunea căminului, conform actelor normative în vigoare;
  • Răspunde ca și utilizator, de corectitudinea informațiilor referitoare la studenții cazați, în sistemul informatic UMS;
  • Folosește sistemul informatic UMS, pentru generarea unor documente de tip Raport, documente ce folosesc la evidența studenților din cămin, la urmărirea încasării taxelor de cămin, statistici etc. ;
  • Actualizează baza de date UMS privind schimbări în evidența studenților, evidența taxelor de cămin, subvenții acordate, reduceri de taxe;
  • Stabilește graficul de livrare și urmărește colectarea deșeurilor menajere în regim selectiv-conform actelor normative în vigoare;
  • Organizează activitatea în cămin pentru realizarea serviciilor de dezinsecție și deratizare;
  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă și după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu verificarea zilnică (cu excepția concediului legal) a corespondenţei electronice sosite pe adresa instituţională de e-mail;
  • Constituie obligație de serviciu și alte sarcini date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei UVT, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare.