EȘTI AICI:
Anunț concurs referent de specialitate 23.03.2021

Anunț concurs referent de specialitate 23.03.2021

Data concursului: 23 martie, 2021
Ora concursului: 10:00
Locația concursului: Google meet
  1. Comisia de concurs:
  • Conf.univ. dr. Chevereşan Cristina – Președinte
  • Dr. Stan-Dragotesc Andra-Mirona – Membru
  • Lect.univ. dr. Ivan Oana-Roxana – Membru
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Comisia de contestaţie:
  • Aldea Bogdan – Președinte
  • Timofte Petronela – Membru
  • Muntean Anca – Membru
  • Dicso Vanessa – Secretar.
  1. Membru supleant comisie concurs:
  • Cojocaru Cristina
  1. Membru supleant secretar comisie de concurs:
  • Carmen Popescu
Detalii suplimentare

După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.

Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

 

Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.

 

Departament Resurse Umane

Dicso Vanessa

Probele de concurs:

Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă din tematica bibliografiei – ora 10:00;
  3. proba practică– ora 13:00, ce va conţine verificarea cunoștințelor de limbă străină (două subiecte):
  • traducerea unui text din română în limba engleză şi a unui alt text din engleză în română;
  • acelaşi procedeu şi pentru a doua limbă străină aleasă de către candidat (opţiunea trebuie comunicată Departamentului de Resurse Umane la momentul depunerii dosarului de candidatură);
  1. interviu – ora 15:00.

Fiecare probă este eliminatorie.

 

Bibliografia concursului:

  • Informaţiile prezentate pe pagina web a DRI, la adresa: http://www.ri.uvt.ro/ (atât informaţiile în limba română, cât şi cele în limba engleză) de la secţiunea ERASMUS+;
  • Informaţiile prezentate pe pagina web a DRI, la adresa: http://www.ri.uvt.ro/ (atât informaţiile în limba română, cât şi cele în limba engleză) de la secţiunea Programul de cooperare finanțat prin Mecanismul Financiar al SEE;
  • Regulament privind organizarea mobilităţilor Erasmus+ Outgoing la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Regulamentul Universităţii de Vest din Timişoara privind recunoaşterea perioadelor de studiu şi/sau plasament;
  • Procedura operaţională privind realizarea plăţilor către participanţii la proiectele de mobilităţi Erasmus+ organizate la Universitatea de Vest din Timişoara;
  • Regulament de Organizare şi Functionare – DRI;
  • Carta Universității de Vest din Timișoara;
  • Legea Educației Naționale (Legea 1/2011), actualizată.

Dosarele de concurs se vor depune până în data de 15.03.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare (Anexa 1);
  2. copia certificatului de naştere, copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  5. cazierul judiciar eliberat cu cel mult 6 luni anterior datei derulării concursului (original);
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original);
  7. curriculum vitae;
  8. declarație privind autenticitatea documentelor (Anexa 2).

-    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.

Informaţii privind postul de referent de specialitate din cadrul Departamentului Relații Internaționale:

  • Postul de referent de specialitate este subordonat Șefului Biroului Erasmus+ și Directorului de departament;
  • Durata şi condiţiile muncii: postul este pe perioadă determinate – 1 an, cu posibilitate de prelungire, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână în condiţii normale de lucru;
  • Salariul brut de încadrare a postului: minimum 3178 – maximum 5074 lei, în funcție de vechimea în muncă și specialitate.
  • Perioada de probă este de 30 zile conform legii;
  • Concediul de odihnă şi durata acestuia: se acordă anual în conformitate cu prevederile Codului Muncii-republicat, şi a legilor speciale (dacă este cazul).

Condiții generale:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiții specifice:

  • Studii superioare
  • Vechimea specifică postului (Experiența minimă în ani corelată cu încadrarea salarială): - fără experiență
  • Cunoaşterea a minim două limbi străine, dintre care una să fie în mod obligatoriu engleza, la nivel C1 sau C2 conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine.
  • Cunoştinţe calculator: Microsoft Word, Microsof Excel.
  • Alte cerințe specifice:
  • capacitate de analiză și sinteză, adaptare dinamică la sarcinile de serviciu, rezistență la stres;
  • spirit de inițiativă;
  • persoană responsabilă și organizată;
  • abilități de comunicare;
  • abilități de lucru în echipă.
  • Programul ERASMUS- mobilitati Outgoing de plasament:
  • Organizează şi asigură implementarea proiectelor Erasmus+ Acţiunea-Cheie 1 “Learning Mobility of Individuals” în ceea ce priveşte mobilităţile de practică (plasament) outgoing pentru studenţi, în conformitate cu Carta Erasmus UVT 2021-2027, prin:

-    promovarea proiectelor de mobilităti Erasmus în general şi a componentei referitoare la oportunităţile de plasament în particular;

-    realizarea de acorduri inter-instituţionale între UVT şi instituţii/firme/asociaţii din străinătate în acest sens si gestionarea bazelor de date aferente;

-    realizarea de prezentări şi materiale promoţionale destinate studenţilor;

-    consiliere individuală pentru candidaţii şi candidatele selectate privind selecţia, organizarea mobilităţii, şederea la instituţia parteneră şi într-o altă ţară;

-    organizarea selecţiei care are loc centralizat la UVT;

-    întocmirea documentelor aferente organizării mobilităţii şi gestionarea bazelor de date obligatorii ale Comisiei Europene privind mobilităţile Erasmus+ pentru studenţi, utilizate la nivel european (Mobility Tool şi OLS- Online Linguistic Support) pentru fiecare mobilitate Erasmus+ a studenţilor UVT;

-    monitorizarea mobilităţilor de la momentul selecţiei până la raportarea finală;

-    solicitarea şi gestionarea documentelor de stagiu de practică de la instituţia gazdă;

-    raportarea activităţii beneficiarilor conform instrumentelor de raportare stabilite la nivel european;

-    comunicarea cu forurile competente (ANPCDEFP) şi participarea la conferinţele şi seminariile organizate de acestea în vederea bunei implementări a programului Erasmus+;

-    realizarea şi predarea la termen a Raportului Intermediar şi Final privind implementarea proiectelor de mobilităţi Erasmus+ către ANPCDEFP, folosind şi datele furnizate de către Departamentul Economico-Financiar și alte structuri UVT implicate;

-    comunicarea cu responsabilii Erasmus+ pe facultăţi/departamente şi organizarea unor şedinţe de informare cu aceştia;

-    participarea la organizarea evenimentelor naţionale şi internaţionale specifice programelor Erasmus+ la UVT, în mod specific: campaniile de selecţie pentru mobilităţi outgoing de studiu şi plasament, evenimente de diseminare a rezultatelor mobilităţilor de studiu şi plasament organizate sub umbrela Erasmus;

  • Programul SEE- mobilităţi de studiu şi plasament:
  • Organizează şi asigură implementarea proiectelor de mobilităţi finanţate prin Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European în ceea ce priveşte stagiile de studiu şi practică (plasament) pentru studenţii UVT prin:

-    promovarea proiectelor de mobilităţi SEE în general şi a componentei referitoare la oportunităţile de studiu şi plasament pentru studenţi în particular;

-    realizarea de prezentări şi materiale promoţionale destinate studenţilor;

-    consiliere individuală pentru candidaţii şi candidatele selectate privind selecţia, organizarea mobilităţii, şederea la instituţia parteneră şi într-o altă ţară;

-    organizarea selecţiei împreună cu facultăţile din cadrul UVT (mobilităţi de studiu) sau centralizat (mobilităţi de plasament);

-    întocmirea documentelor aferente organizării mobilităţii şi gestionarea bazelor de date obligatorii impuse de ANPCDEFP şi EEA Grants pentru fiecare mobilitate SEE a studenţilor UVT;

-    monitorizarea mobilităţilor de la momentul selecţiei până la raportarea finală;

-    solicitarea şi gestionarea foilor matricole şi adeverințelor de la universitatea gazdă;

-    raportarea activităţii beneficiarilor conform instrumentelor de raportare stabilite la nivel european;

-    comunicarea cu forurile competente (ANPCDEFP) şi participarea la conferinţele şi seminariile organizate de acestea în vederea bunei implementări a proiectelor de mobilităţi SEE;

-    realizarea şi predarea la termen a Raportului Intermediar şi Final privind implementarea programului SEE către ANPCDEFP, folosind şi datele furnizate de către Departamentul Economico-Financiar și alte structuri UVT implicate;

-    comunicarea cu responsabilii SEE de la nivel de facultăţi/departamente şi organizarea unor şedinţe de informare cu aceştia;

-    participarea la organizarea evenimentelor naţionale şi internaţionale specifice proiectelor SEE la UVT, în mod specific: campaniile de selecţie pentru mobilităţi outgoing de studiu şi plasament, evenimente de diseminare a rezultatelor mobilităţilor de studiu şi plasament organizate sub umbrela EEA Grants;

  • Participarea la conferințe, târguri de educație şi evenimente naționale și internaționale:

-    diseminează informații, realizează prezentări de materiale sau exemple de bune practici referitoare la implementarea programelor Erasmus+ la Universitatea de Vest din Timişoara;

-    participă la evenimente de formare/informare în domeniul de activitate, în ţară şi în străinătate;

  • Activități de diseminare a informațiilor privind activitatea D.R.I. către publicul larg:

-    întreținerea și actualizarea paginilor de internet ale site-ului Departamentului de Relații Internaționale (în cooperare cu Serviciu IT&C);

-    elaborarea de materiale de informare și prezentare pentru secțiunile corespunzătoare postului (în cooperare cu Departamentul de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional);

-    pregătirea şi predarea la arhivă a documentelor.

  • Asigură confidenţialitatea datelor personale pe care le prelucrează pe toată durata contractului individual de muncă şi după încetarea acestuia, pe termen nelimitat, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679, a altor dispoziții de drept al Uniunii Europene sau de drept intern, aplicabile;
  • Constituie obligație de serviciu și sarcinile date de șeful ierarhic superior, legate de specificul postului cu respectarea repartizării echitabile a sarcinilor între posturi;
  • Se obligă să respecte prevederile Cartei, Regulamentelor şi celorlalte reglementări interne în vigoare în Universitatea de Vest din Timişoara.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.