Departamentul de Relații Internaționale
Adresă: Universitatea de Vest din Timișoara, bd. Vasile Pârvan nr. 4, etajul 1, camera 155B, Timișoara, cod poștal 300223, județul Timiș, România
Adresă de e-mail: international@e-uvt.ro
După afișarea rezultatelor finale obținute, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului final.
Comunicarea rezultatele comisiei de soluționare a contestațiilor, se afișează în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Informaţii suplimentare se obţin la Departamentul Resurse Umane, tel. 0256/592159.
Departament Resurse Umane
Dicso Vanessa
Probele de concurs:
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în 4 etape succesive, după cum urmează:
Fiecare probă este eliminatorie.
Bibliografia concursului:
Dosarele de concurs se vor depune până în data de 15.03.2021, ora 15:00 la Registratura UVT (cu mențiunea “În atenția Departamentului Resurse Umane, dosar candidatura post ”Denumirea postului”), sediul central al UVT sau la adresele de e-mail vanessa.dicso@e-uvt.ro, resurseumane@e-uvt.ro şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
– Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şj calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Actele prevăzute la pct. IV lit. 2), 3), 4), vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea, de către o persoană desemnată din cadrul Departamentului Resurse Umane anterior sau în ziua stabilită pentru concurs.
Informaţii privind postul de referent de specialitate din cadrul Departamentului Relații Internaționale:
Condiții generale:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
– promovarea proiectelor de mobilităti Erasmus în general şi a componentei referitoare la oportunităţile de plasament în particular;
– realizarea de acorduri inter-instituţionale între UVT şi instituţii/firme/asociaţii din străinătate în acest sens si gestionarea bazelor de date aferente;
– realizarea de prezentări şi materiale promoţionale destinate studenţilor;
– consiliere individuală pentru candidaţii şi candidatele selectate privind selecţia, organizarea mobilităţii, şederea la instituţia parteneră şi într-o altă ţară;
– organizarea selecţiei care are loc centralizat la UVT;
– întocmirea documentelor aferente organizării mobilităţii şi gestionarea bazelor de date obligatorii ale Comisiei Europene privind mobilităţile Erasmus+ pentru studenţi, utilizate la nivel european (Mobility Tool şi OLS- Online Linguistic Support) pentru fiecare mobilitate Erasmus+ a studenţilor UVT;
– monitorizarea mobilităţilor de la momentul selecţiei până la raportarea finală;
– solicitarea şi gestionarea documentelor de stagiu de practică de la instituţia gazdă;
– raportarea activităţii beneficiarilor conform instrumentelor de raportare stabilite la nivel european;
– comunicarea cu forurile competente (ANPCDEFP) şi participarea la conferinţele şi seminariile organizate de acestea în vederea bunei implementări a programului Erasmus+;
– realizarea şi predarea la termen a Raportului Intermediar şi Final privind implementarea proiectelor de mobilităţi Erasmus+ către ANPCDEFP, folosind şi datele furnizate de către Departamentul Economico-Financiar și alte structuri UVT implicate;
– comunicarea cu responsabilii Erasmus+ pe facultăţi/departamente şi organizarea unor şedinţe de informare cu aceştia;
– participarea la organizarea evenimentelor naţionale şi internaţionale specifice programelor Erasmus+ la UVT, în mod specific: campaniile de selecţie pentru mobilităţi outgoing de studiu şi plasament, evenimente de diseminare a rezultatelor mobilităţilor de studiu şi plasament organizate sub umbrela Erasmus;
– promovarea proiectelor de mobilităţi SEE în general şi a componentei referitoare la oportunităţile de studiu şi plasament pentru studenţi în particular;
– realizarea de prezentări şi materiale promoţionale destinate studenţilor;
– consiliere individuală pentru candidaţii şi candidatele selectate privind selecţia, organizarea mobilităţii, şederea la instituţia parteneră şi într-o altă ţară;
– organizarea selecţiei împreună cu facultăţile din cadrul UVT (mobilităţi de studiu) sau centralizat (mobilităţi de plasament);
– întocmirea documentelor aferente organizării mobilităţii şi gestionarea bazelor de date obligatorii impuse de ANPCDEFP şi EEA Grants pentru fiecare mobilitate SEE a studenţilor UVT;
– monitorizarea mobilităţilor de la momentul selecţiei până la raportarea finală;
– solicitarea şi gestionarea foilor matricole şi adeverințelor de la universitatea gazdă;
– raportarea activităţii beneficiarilor conform instrumentelor de raportare stabilite la nivel european;
– comunicarea cu forurile competente (ANPCDEFP) şi participarea la conferinţele şi seminariile organizate de acestea în vederea bunei implementări a proiectelor de mobilităţi SEE;
– realizarea şi predarea la termen a Raportului Intermediar şi Final privind implementarea programului SEE către ANPCDEFP, folosind şi datele furnizate de către Departamentul Economico-Financiar și alte structuri UVT implicate;
– comunicarea cu responsabilii SEE de la nivel de facultăţi/departamente şi organizarea unor şedinţe de informare cu aceştia;
– participarea la organizarea evenimentelor naţionale şi internaţionale specifice proiectelor SEE la UVT, în mod specific: campaniile de selecţie pentru mobilităţi outgoing de studiu şi plasament, evenimente de diseminare a rezultatelor mobilităţilor de studiu şi plasament organizate sub umbrela EEA Grants;
– diseminează informații, realizează prezentări de materiale sau exemple de bune practici referitoare la implementarea programelor Erasmus+ la Universitatea de Vest din Timişoara;
– participă la evenimente de formare/informare în domeniul de activitate, în ţară şi în străinătate;
– întreținerea și actualizarea paginilor de internet ale site-ului Departamentului de Relații Internaționale (în cooperare cu Serviciu IT&C);
– elaborarea de materiale de informare și prezentare pentru secțiunile corespunzătoare postului (în cooperare cu Departamentul de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional);
– pregătirea şi predarea la arhivă a documentelor.
UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.
Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.
Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.
Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.