EȘTI AICI:
Final de an cu proiecte creative, la FEAA

Final de an cu proiecte creative, la FEAA

Studenții din anul III, specializarea Economia Comerțului Turismului și serviciilor, din cadrul FEAA, sub coordonarea doamnei conf. univ. dr. Carmen Băbăiță, au încheiat una dintre disciplinele studiate în timpul semestrului, „Managementul evenimentelor”, într-un mod inedit, prezentând un număr de opt concepte de evenimente cu un grad ridicat de aplicabilitate: UVT – Flora, Mapamond Cruise Festival, Hora care ne unește, Trăiește viața ca pe un festival, Terra Fest, Summer Fest, Vin la Murani – Internațional wine Festival, Wine Time Timișoara și chiar un program pentru o Conferință în domeniul turismului.

În cadrul proiectelor, studenții au folosit cunoștințele acumulate la curs pe care le-au îmbrăcat cu creativitate, pragmatism si dorința de promovare turistică a Timișoarei.

La eveniment am avut onoarea de a avea alături pe doamna Delia Barbu și Bianca Vintan de la Asociația pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului în județul Timis și reprezentanți ai departamentului de proiecte din cadrul UVT.

Toate proiectele vor face obiectul primei ediții a unei broșuri intitulată „Timișoara prin ochii tinerilor”.

Mulțumim Hotelului Perla pentru găzduirea primei ediții de prezentări.

Felicitări tuturor studenților pentru implicare și seriozitate!

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.