EȘTI AICI:
E.S. Doamna Siri Barry, Ambasador al Regatului Norvegiei în România, în vizită la UVT

E.S. Doamna Siri Barry, Ambasador al Regatului Norvegiei în România, în vizită la UVT

În data de 21 iunie 2022, Universitatea de Vest din Timișoara și echipa proiectului EEA Grants Nr. 21-COP-0004 Bringing Real Life into Virtual Classrooms (VR-Classrooms) au primit vizita Excelenței Sale, Doamna Siri Barry, Ambasadorul Regatului Norvegiei în România. Excelența Sa a fost întâmpinată de Doamna Prorector UVT responsabil cu relațiile internaționale, Conf. Dr. Cătălina Ancuța.

Doamna Lect. univ. dr. Atalia Onitiu a reprezentat echipa proiectului EEA Grants 2014-2021 Bringing Real Life into Virtual Classrooms, nr. 21-COP-0004. La întâlnire au fost prezente de asemenea Doamna Andra-Mirona Stan-Drăgotesc, Director al Departamentului de Relații Internaționale și Doamna Oana-Roxana Ivan, Șef Birou Erasmus+. Cu această ocazie a fost prezentat proiectul EEA Grants 2014-2021 Bringing Real Life into Virtual Classrooms, nr. 21-COP-0004 (www.VRclassrooms.uvt.ro), proiect colaborativ desfășurat de Universitatea de Vest din Timișoara în parteneriat cu NTNU (Trondheim, Norvegia), al cărui principal obiectiv este să dezvolte practici inovative în ceea ce privește predarea/învățarea în clase virtuale. Produsele intelectuale ale proiectului sunt elaborate pe baza studiului și analizei activităților din cadrul cursului comun Classroom Laboratory, dezvoltat, pilotat și integrat în oferta educațională a universităților partenere UVT și NTNU (începând cu anul univ. 2019-2020, cursul a fost susținut prin co-predare UVT-NTNU, în mediul virtual, online, la distanță, sincron. Studenții de la NTNU și de la UVT învață în echipe transnaționale, interdisciplinare, în colaborare directă cu exponenți ai mediului economic și identifică soluții practice de incluziune socială și integrare ocupațională a grupurilor vulnerabile.) Produsele intelectuale vizate sunt: IO1. Rezultatele învățării în clase virtuale (studiu documentar), IO2. Învățarea reflexivă în clase virtuale cross-culturale și cross-disciplinare (cercetare empirică), IO3. Două lucrări științifice, submise către jurnale cu peer-review până la finalul perioadei de implementare a proiectului, pe teme care vizează: înțelegerea culturală a dinamicii grupale în munca de echipă, în clase virtuale transnaționale; înțelegerea reflexivă în clase virtuale.

Excelența Sa și-a exprimat întregul sprijin față de acest proiect implementat sub egida granturilor SEE si Norvegiene, subliniind importanța educației, a cooperarii dintre universitatea promotoare UVT si partenerul donator NTNU, a transferului de cunoaștere si a demersurilor care urmăresc dezvoltarea tehnologiei și digitalizării educației superioare.

UVT utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru.

Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie.

Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmand instructiunile din Politica de Cookie.